Aviseringar
Rensa alla

Är 19 hon är 15...


Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Tänker hoppa över detaljerna. Är galet kär i bruden och hon är detsamma i mig, vi båda vet att vi älskar varandra. Vi träffas VARJE DAG och varje natt. Smek, Strul, även pullar henne. Allt är så perfekt! Utan en grej...
Hon är fortfarande oskuld.. och jag vill inte ta henne oskuld, jag älskar att ingen har utnyttjat henne och tagit hennes oskuld, men heller så vill inte jag göra det.
Hon gnider hennes fitta mot min kuk hela jävla tiden och jag håller på att DÖ JAG VILL STOPPA IN SKITEN!... men det är lugnt jag håller mig. Fan lyssna nu, jag har hört ett par grejer som jag inte är säker om, som hon inte heller är säker om.. Bara för att jag är äldre tror hon att jag kan allt, åsna.. Men hon är bruden.. jävla kärring..
1. När jag stoppar in den, kommer hon blöda? Orkar FAN inte med blod överallt speciellt inte på min KUK!!!
2. Min kuk är stor, hon frågade mig om jag skulle stoppa in hela då sa jag ja?, men nu tvekar jag för jag vill fan inte att hon ska skrika, vill inte göra henna illa, älskar henne 🙁
3. Jag har knullat innan, men det var inga brudar jag kände för, denna brud vill jag ICKE FÖRLORA! Hon har allt, Pengarna, Kroppen, Personligheten, hon är 1 på miljonen!
Men jag hörde att om du knullar så tappar man känslor, E de sant?.. back to the point.. tycker ni att jag ska ta hennes oskuld med en kondom? För vi snackade om vad vi skulle göra om hon blev gravid, då sa jag abort, då sa hon NEJ. faaaaaaaan oxo!!


   
Citera
Ämnesetiketter

[confused]

Tifa:

Hon har allt, Pengarna,

du verkar ganska omogen.


   
SvaraCitera
höna

^this


   
SvaraCitera

Tifa:

åsna.

Image


   
SvaraCitera

tevepro:

du verkar ganska omogen.


   
SvaraCitera

Tifa:

en kondom

Använd en om hon tycker abort är:

Tifa:

NEJ.

Abort är dessutom ingen jävla preventivmedel, varför skulle du ens ta upp det som "alternativ" till kondom. Kioskmongo deluxe?


   
SvaraCitera

Öh [tard]


   
SvaraCitera

Vilket kap du är.


   
SvaraCitera

Tifa:

Bara för att jag är äldre tror hon att jag kan allt, åsna.. Men hon är bruden.. jävla kärring..

Tifa:

älskar henne 🙁

.........

Tifa:

Men jag hörde att om du knullar så tappar man känslor, E de sant?

...................

Tifa:

tycker ni att jag ska ta hennes oskuld med en kondom?

nej, du ska lämna henne ifred. du är dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Om du älskar henne och är seriös tycker jag dock att du inte ska utnyttja henne..[wink] Sex är inte allt


   
SvaraCitera

Med tanke på din skriftliga förmåga så passar du troligen perfekt med en 15 åring. Men om du nu älskar henne så mycket bör du nog lämna henne ifred. För hennes skull.


   
SvaraCitera

volleyfantasten:

Med tanke på din skriftliga förmåga så passar du troligen perfekt med en 15 åring.

Sluta förolämpa 15-åringar.


   
SvaraCitera

Tifa:

Bara för att jag är äldre tror hon att jag kan allt, åsna.. Men hon är bruden.. jävla kärring..

GHAHAHA skön du är. Men konstig, ja om ni ska ha sex så är det bäst att ni skyddar er, du har ju haft sex innan och så tänk på könsjukdomar. Eller du kanske har skyddat dig varje gång vad vet jag.
Gör som ni känner för, men på tanke med det du skriver verkar du lite osäker, jag menar du pendlar mellan att du vill och inte vill så mitt tips är: Vänta.[y]


   
SvaraCitera
time
 time

Tifa:

tycker ni att jag ska ta hennes oskuld med en kondom?

Jag tror det går bättre att ta den med ett könsorgan.

tevepro:

du verkar ganska omogen.

Och detta.


   
SvaraCitera

är inte detta ett solklart troll?


   
SvaraCitera