Aviseringar
Rensa alla

Är 19 hon är 15...


mynona

Dan_the_ironman:

är inte detta ett solklart troll?

Är det inte önsketänkande att utgå ifrån att någon är ett troll så vi tycker att de är dumma i huvudet? [sad]

Innebär det inte att vi har en för hög tanke om mänskligheten?


   
SvaraCitera

Den här tråden gör mig ledsen och rädd.

Allvarligt talat...

Tifa:

Tänker hoppa över detaljerna.

Om det du skrev var att "hoppa över detaljerna" så... tack för det inte blev mer ingående!

honolulu:

nej, du ska lämna henne ifred. du är dum i huvudet.

Kan bara hålla med...

Om vissa inte har alla hästar i stallet så... här känns det som Noaks Ark gått på grund och att kameler och björnar simmar ryggsim från olycksplatsen... ungefär.


   
SvaraCitera

Du ska inte bara lämna henne ifred. Du borde lämna allt folk i fred.


   
SvaraCitera

mynona:

Är det inte önsketänkande att utgå ifrån att någon är ett troll så vi tycker att de är dumma i huvudet?

det känns ganska uppenbart, den säger emot sig själv och är för dum i huvudet på för kort text för att inte vara troll


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

det känns ganska uppenbart, den säger emot sig själv och är för dum i huvudet på för kort text för att inte vara troll

Jaså, jag har alltid undrat hur man skiljer ett troll från en äkta dum person. Trots allt finns det ju personer som resonerar precis som troll, inte sant? Personer som säger emot sig själv, saknar ett sammanhängade resonemang i sitt tankesätt? Jag brukar oftare tro att någon helt enkelt är dum än att de är ett troll - jag vet inte vad det säger om mig.


   
SvaraCitera

mynona:

Jag brukar oftare tro att någon helt enkelt är dum än att de är ett troll - jag vet inte vad det säger om mig.

men om man är dum säger man dumma saker ibland, om man är troll proppar man in mer dumma saker som är oberoende av varandra än vad ett vanligt tard någonsin skulle lyckas göra.


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

men om man är dum säger man dumma saker ibland, om man är troll proppar man in mer dumma saker som är oberoende av varandra än vad ett vanligt tard någonsin skulle lyckas göra.

Intressant! Jag kanske ska tarta en tråd om detta, faktiskt. Jag startar så sällan trådar


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tifa:

1. När jag stoppar in den, kommer hon blöda? Orkar FAN inte med blod överallt speciellt inte på min KUK!!!

Det är olika från tjej till tjej
Jag blödde dock inte då han var väldigt försiktig
Var försiktig med henne första gången, lyssna på henne när hon säger stopp eller när det gör ont på henne och sluta när hon säger sluta, det kommer fler gånger.

Tifa:

2. Min kuk är stor, hon frågade mig om jag skulle stoppa in hela då sa jag ja?, men nu tvekar jag för jag vill fan inte att hon ska skrika, vill inte göra henna illa, älskar henne 🙁

Som sagt, var väldigt försiktig när ni kör dom första gångerna, det kommer antagligen göra ont för henne dom första gångerna (det är vanligt) och lyssna på henne när hon säger stop, sluta eller det gör ont. Fortsätt inte när hon säger det för då kan du förlora henne.
I relationer är komunikation och att man lyssnar på sin partner väldigt viktigt. Gäller även om man bara har sex.

Tifa:

3. Jag har knullat innan, men det var inga brudar jag kände för, denna brud vill jag ICKE FÖRLORA! Hon har allt, Pengarna, Kroppen, Personligheten, hon är 1 på miljonen!
Men jag hörde att om du knullar så tappar man känslor, E de sant?.. back to the point.. tycker ni att jag ska ta hennes oskuld med en kondom? För vi snackade om vad vi skulle göra om hon blev gravid, då sa jag abort, då sa hon NEJ. faaaaaaaan oxo!!

Nej, att man knullar betyder inte att man tappar känslor, gör hon det är det pga av något annat så som att du inte ger henne tillräckligt med uppmärksamhet, du visar inte henne att du älskar henne, du är taskig mot henne eller något annat, men man tappar inte känslor bara för man har sex, det kan däremot öka känslorna.
Om du vill ha barn så visst ha sex utan kondom.
Be henne annars att gå upp till um och prata previtivmedel (stavning?) eller använd kondom 🙂


   
SvaraCitera