Aviseringar
Rensa alla

Är alla biesexuella?


Ämnesstartare

Det finns flera myter om varför en del blir homo/biesexuella.

En myt säger att innan du föddes så skulle du bli en kvinna men blev man, till exempel, och att det är fel på doftkötlarna.

Men en myt som jag har blivit intresserad av är att flera har åsikter om att alla är biesexuella, ska jag dra en känd person som tror det. är Magnus Betnér som sagt det i en intervju (som du kanske kan googla till, orkar inte göra det)

är det sant eller är det bara bullshit?

(Kan notera att jag själv är osäker på min sexuallitet)

Min stavning är inte perfekt alla gånger.


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Är det sanning... Eller bullshit?" [zzz]


   
SvaraCitera
Hando

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte


   
SvaraCitera

jag är icke sexuell till alla män i alla fall


   
SvaraCitera

jag tror alla kan bli det om dom vågar släppa fram känslorna[smile]


   
SvaraCitera

eftersom att det finns personer som endast attraheras av sitt eget kön så vore det märkligt ifall det inte finns folk som attraherades av motsatt kön eller? Jag kan tänka mig att göra något med en tjej, men attrationen finns inte där på samma sätt som med en kille (kan ju vara samhälle och uppfostran visserligen). Snarare så att handlingen skulle vara upphetsande, eftsom att sex är skönt oavsett vilket kön den man är med är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att inbilla sig går ju alltid. Men nej, jag har aldrig attraherats av en annan man, och tror inte att jag någonsin kommer att göra


   
SvaraCitera
Ssarah

Santos:

bullshit

Jag är fan inte bisexuell kan jag lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte på bi och homosexualitet.

Det är något psykiskt som har gett en de preferenserna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okgay.


   
SvaraCitera

Jag ryser inte när jag kollar på en riktigt snygg tjej, jag dööör om jag ser en skitsnygg kille... Däremot gör jag inte det särskilt ofta. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte hur man kan vara osäker på sin sexualitet som man? Fan, man vill väl inte ha en kuk i röven eller? Och det är uppenbarligen en psykisk defekt


   
SvaraCitera