Aviseringar
Rensa alla

Är alla biesexuella?


Det är bara bullshit. Jag tror att man kan bli attraherad av vad/vem som helst om man släpper på sina spärrar, det är det homosexuella och bisexuella (och peddos, nekrofiler m.m) har gjort. De flesta som är sådär har också blivit påverkade till det när dom var små, t.ex känt någon som är icke-heterosexuell (vad det än må vara), blivit uppfostrade att man inte behöver några gränser osv... det är därför en del blir kära i apor, hundar, barn, osv... Det är min teori, orkar inte förklara mer ingående. [y][y]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Jag tror inte på bi och homosexualitet.

Det är något psykiskt som har gett en de preferenserna.

Precis!! Vad kul att se att nån annan tror samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa människor anser att bisexualitet handlar om att man blir kär i personer oavsett kön. Vissa anser istället att bisexualitet handlar om att tända sexuellt på både män och kvinnor. Andra anser att alla är bisexuella, eller att bisexualitet inte ens finns. Kort sagt: begreppet är luddigt, åsikterna många och förvirringen stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ju alltid drömma [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet iaf att de flesta är bisexuella. Visst, det finns vissa som är lite förvirrade/sjuka i sin läggning som tror dom e hetero eller så är de bara rädda och vågar inte erkänna det, vanligt bland killar, men de bevisar bara att dom egentligen vill ha snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Jag vet iaf att de flesta är bisexuella. Visst, det finns vissa som är lite förvirrade/sjuka i sin läggning som tror dom e hetero eller så är de bara rädda och vågar inte erkänna det, vanligt bland killar, men de bevisar bara att dom egentligen vill ha snopp.

Anser du att alla är bisexuella eller bara dom flesta? :s Förstod inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sepideh:

Anser du att alla är bisexuella eller bara dom flesta? :s Förstod inte.

Jag anser att alla "friska" är det. Alltså det är så naturen har menat det, alla har möjligheten att bli det men vissa får nått fel under uppväxten och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera