Aviseringar
Rensa alla

är alla bög/bi personer slampor, och ålderskillnad vad är ok egentligen?


Ämnesstartare

som rubriken säger

handlar det bara om sex eller? är det ingen kille som ha nått seriöst eller någorlunda seriöst eller hoppar man bara i säng direkt med typ alla`?

sen undrar jag även ålderskillnad vad är oki egentligen +- ett år 10 ? och vad är det yngsta/äldsta du hålt på med( åldersskillnaden från din ålder vill säga tex sam 20 år och sam 31/ 17 år....


   
Citera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
höna

whuuut?


   
SvaraCitera

tråkigt folket ser svart och vitt, människor är individer inte kille elr tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det varierar väl precis som hos heterosexuella killar/tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis som Fruktklyftan säger så varierar det men inom HBTQ-kulturen så är folk oftare öppnare med, och mer bekväma med, casual sex. Ett exempel på detta är t.ex. fenomenet cruising.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo visst oavsätt vad man är så men det verkar mer som dem "onormal" är mer det ( hitta inget bra ord men har nått emot dem) sant falsk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag må vara trögtänkt pga ingen sömn på ett par dygn, men det där får du gärna skriva om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol'd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte, men känns generellt sett som att de manliga bögar jag känner ligger runt ganska mycket mer än heteros gör. vet inte om bi och lesbiska är lika dana dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det var det jag menar tycker det verkar så jag med!

men ålderskillnad vad är ok egetnligen (nån som man är med)?? +- nån som kan ge ett bra exempel
21 åriga simon är med 16/29 åriga sam 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vet inte, men känns generellt sett som att de manliga bögar jag känner ligger runt ganska mycket mer än heteros gör. vet inte om bi och lesbiska är lika dana dock.

dem är s''' typ ingen aning jag eller du får fråga 😛 dock så undrar jag lite pgr av att jag känner någon som är tillsmmans med nån smått lite äldre inte jätte mycket men jag tycker det är för mycket ^^


   
SvaraCitera