Aviseringar
Rensa alla

Är alla killar svin?


Ämnesstartare

Les voleurs:

Man kan ju omformulera frågan; varför är det svinen som får alla tjejer?

Svinen är väl dem som brukar vara duktiga på att dölja att dem är det, därför kan de också sätta på ordentligt med charm och lovord när de vill det. Kameleontbeteende, you know.


   
SvaraCitera

honolulu:

Svinen är väl dem som brukar vara duktiga på att dölja att dem är det, därför kan de också sätta på ordentligt med charm och lovord när de vill det. Kameleontbeteende, you know.

Ligger nått i det du säger, tycker det är synd dock..


   
SvaraCitera

honolulu:

Och du är... "man". Hit me with your best shot, bidra med något.

Jag är av manligt kön i alla fall. Har aldrig påstått att jag vill vara en man och finner det inte förolämpande att klassas som omanlig eller "man" (dvs att någon drygare sig och ska vara sarkastiskt om saken på det mest icke-originella sättet och använda citationstecken)

Jag vet inte om resonerar likadant med din egna könsroll. Men om du är av kvinnligt kön så är det ett handikapp i samhället. Så är det. Säger inte att jag gillar det men så är det.

Vad exakt ska jag bidra med? Det finns inget att diskutera för utom det som diskuteras i alla kommersiella chick-flicks, alla värdelösa FOX-serier eller andra massmediala påhitt. "Är alla killar svin?" Vadå är det årets debatt nu eller? Nytt och spännande ämne wowowowow heja cosmopolitan och veckorevyn!!!


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Jag vet inte om resonerar likadant med din egna könsroll. Men om du är av kvinnligt kön så är det ett handikapp i samhället. Så är det. Säger inte att jag gillar det men så är det.

wow det visste ingen redan


   
SvaraCitera

töntigt att man inte vågar säga det man egentligen vill säga när man är nykter och att det ska krävas skit för att man ska våga det [smile] (smått seriös)


   
SvaraCitera

Ja. Men alla tjejer är också svin. [n]


   
SvaraCitera

Knarko:

töntigt att man inte vågar säga det man egentligen vill säga när man är nykter och att det ska krävas skit för att man ska våga det [smile] (smått seriös)

ja


   
SvaraCitera

Ja, jävla mongon ärom


   
SvaraCitera

Schism:

Här har vi dem:

Charmiga. Vill ha!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

tendens att bli det när de är fulla?

Brukar inte umgås med svin. Varken i nyktert eller onyktert tillstånd.
Det känns fett bra.


   
SvaraCitera

kommer ihåg när jag var en bitterfitta och skulle spamma "killar är svin" överallt

män är svin och kvinnor är suggor.

/tråd.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

bitterfitta

är du söt nu menar du? [confused][blush]


   
SvaraCitera

Knarko:

är du söt nu menar du?[confused][blush]

nej, men lite mindre bitter och lite mer um hmm.."Wieeww ^^" antar jag [cute]


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

nej, men lite mindre bitter och lite mer um hmm.."Wieeww ^^" antar jag [cute]

Trodde att allt häng på UM gör folk bittra men du verkar bli motsatsen.
Vill också vara obitter [sad]


   
SvaraCitera

ja och du ska inte få för dig att töser är ett dugg bättre


   
SvaraCitera

Knarko:

Trodde att allt häng på UM gör folk bittra men du verkar bli motsatsen.
Vill också vara obitter

tycker det botar min bitterfittighet faktiskt, också min narcissistiska och
histrioniska personlighetsstörning som jag har IRL [y]

jag tycker att du inte är bitter [sad]


   
SvaraCitera