Aviseringar
Rensa alla

Är alla män pedofiler?


Ämnesstartare

Hej, man börjar stiga i ålder nu jag är i dagsläget 18 år, manligt kön. En sak som salgit mig är att jag fortfarande utan problem skulle kunna knulla en mogen 14 åring med ett nice ass. Ju kåtare man är och desto längre man är avhållsam från sex desto mindre kräsen blir man också...

Ni killar, känner ni igen er eller är jag helt enkelt pedofil? SKulle vatt intressant å höra er som e 20 +....


   
Citera
Ämnesstartare

Man är inte pedofil för att man vill dra över tonåringar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är man inte pedofil.


   
SvaraCitera
Åtta

Självklart. Men det beror nog mer på att kvinnor blir fulare och fulare med åldern, snarare än någon inneboende sexuell störning hos män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näe känner inte igen mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 år är mitt absoluta minimum, är 20 om en dryg vecka. 16-åringar är heta som fan, så ska fan passa på i år, för nästa år så är de för unga. Det är tråkigt (obs, detta är mina egna regler som jag sätter upp för mig själv, jag har många konstiga regler och principer)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

16 år är mitt absoluta minimum, är 20 om en dryg vecka. 16-åringar är heta som fan, så ska fan passa på i år, för nästa år så är de för unga. Det är tråkigt (obs, detta är mina egna regler som jag sätter upp för mig själv, jag har många konstiga regler och principer)

Men då är du inte ärlig mot dig själv alltså? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Men då är du inte ärlig mot dig själv alltså? [wink]

Äh, det handlar om heder och såna grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

(obs, detta är mina egna regler som jag sätter upp för mig själv, jag har många konstiga regler och principer)

Vet inte varför jag finner detta gulligt/fint.


   
SvaraCitera

Ja, så är det. Varför skulle man inte kunna tycka att en 14-årig med nice ass är knullbar? Det hör till vår natur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pedofiler gillar barn. En 14åring är inte ett barn. En 14årig är könsmogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vet inte varför jag finner detta gulligt/fint.

Trevligt att någon finner något positivt med det [party]


   
SvaraCitera
Åtta

Evil Conduct:

16 år är mitt absoluta minimum, är 20 om en dryg vecka. 16-åringar är heta som fan, så ska fan passa på i år, för nästa år så är de för unga.

Jag befinner mig i exakt samma sits. Fast jag var förutseende nog att bli tillsammans med en femtonåring när jag fortfarande var 18. Således hade hon ett helt år kvar innan hon nådde sin topp. Nu i år så blir hon dock 17, så härefter kommer allt gå utför... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Trevligt att någon finner något positivt med det [party]

Folk gör sällan det?


   
SvaraCitera