Aviseringar
Rensa alla

Är alla runda tjejer/killar fula och osexiga?


Ämnesstartare

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

[bigsmile]


   
Citera

Inte skulle jag definiera mig själv som sexig i alla fall


   
SvaraCitera

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Nej. [smile]


   
SvaraCitera

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Nej.


   
SvaraCitera

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

lol, nej.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

ja alla tjocka människor är fula och otrevliga.


   
SvaraCitera

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Gilla en tjockis? [confused]
Does not compute.


   
SvaraCitera

hmmz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha va långt ni alla ha svarat [bigsmile] min point var liksom den att ja tycker att alla smala alttid hittar nån före d runda.. fattar ni? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Över lag så tror jag nog att det är enklare för runda tjejer att bli hookade än för runda killar.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

mmell: Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

ja fy fan vad jag skulle skämmas. [ det här går ut till alla fetton] BAAAAAAAANTA... sluta ät när ni fiser så bidrar ni med 0,0001 mg till växthusefekten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

trewqaz18:

BAAAAAAAANTA...

Ah, okej, ska göra det.

Dold text: SKAPA EN EGEN TRÅD, jävla medlöpare till snorunge [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmell:

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

Nej,men oftast tycker jag att dom ser klumpiga ut[n]


   
SvaraCitera