Aviseringar
Rensa alla

Är alla tjejer såhär kortvariga i sängen?


Hahaha [love]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

vattnet i rören att sluta rinna.

[tard]


   
SvaraCitera

orcite:

Alltså jag har varit med ca 30 brudar.. och vart en enda börjar klaga på att de börjar göra ont o att de skaver efter bara några timmar sex??

Har ett tips! Ha sex med tjejer som vill ha sex/är vid medvetande! [y] Annars fungerar troligtvis inte de saker som ska förhindra att det gör ont och skaver så bra...

orcite:

Den jag gillade mest kunde jag knulla i upp mot 8-9 timmar oavbrutet innan hon ville ta paus.

Du borde nog lugna ner dig med medicinerna som gör att din tidsuppfattning gör att dygnet känns 60 gånger längre än det är...

orcite:

O typ de 25 andra brudar de klagar redan efter 20 minuter att de börjar skava :S

Som sagt, vill de ha sex med dig så...

orcite:

och varför kan de flesta tjejer inte deepthroat alls? Min snopp är bara 21cm o 6cm bred, det är fan inte så stort... så tråkiga brudar är :/

Den är helt enkelt för liten för att någon ska besvära sig, det går troligtvis inte att nå ner i halsen med den, så vilken tjej skulle besvära sig med att försöka att... cure the itch in their throat med den?


   
SvaraCitera

8-9 timmar? you are crazyyyyy! Du kör väl för hårt antar jag, lugna ner dig vetja! 😀


   
SvaraCitera

Fingerprints:

[tard]

Antar att den liknelsen inte kommer bli en grej. :<


   
SvaraCitera

orcite:

nänä det är ju precis därför de jagar mig allihop. Men jag är inte nöjde med dem.

Din mamma och lillsyrra räknas inte.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Antar att den liknelsen inte kommer bli en grej. :<

hoppas inte det [tard]


   
SvaraCitera

orcite:

Alltså jag har varit med ca 30 brudar.. och vart en enda börjar klaga på att de börjar göra ont o att de skaver efter bara några timmar sex?? Den

[tired]
stoppa i dig en kukleksak i arslet och så ska vi se hur länge du kan hålla på [mad]


   
SvaraCitera