Aviseringar
Rensa alla

är araber/kurder mer populära än svenska killar?


Ämnesstartare

Idiotpod:

Och nej, jag är ej rasist. (Eller kanske sådär lite smygis är jag nog ibland)

Jag kan erkänna att jag är rasist. Jag hatar dem som får möjligheten att komma hit och starta ett bra liv. men istället skiter i skolan och klotrar, misshandlar, våldtar. Såklart så finns det svenska sådana personer men jag hatar iknvandrarna eftersom dem inte hör hemma i sverige såvidare dem nörjar uppföra sig [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

GulOchFulRimmar:

Nää verkligen inte. Han har bara bott i sverige i snart två år, så hans brytning är inte fake. Sen så har han inte byxor i knäna. Han är bara härlig[bigsmile]

Okej xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej e du rolig eller? vem vill ha en svettig och hårig arab? :s[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

haha wtf

Araber/Kurder är snyggare

Felaktigt påstående, beror helt på genetiken, hur personen sköter om sitt yttre samt vad man attraheras av.

Dock reagerar alla på hur mycket testoron/östrogen man "utstrålar", väl?
Detta är om än inget man oftast märker av vad jag vet.

Rätta mig om jag har fel någon!
(Och ta med källor isåfall, tack)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Araber/Kurder är snyggare [y]

Kvinnorna är inte snygga iallafall...USCH

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ockeh:

nej e du rolig eller? vem vill ha en svettig och hårig arab? :s[chocked]

håller med helt och hållet 😀


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Däremot så kan jag faktiskt inte påminna mig om när jag såg en intelligent kvinna vara tillsammans med en Arab/Kurd... :S hmm

Så du tror man väljer att vara tillsammans med en kurd bara för att man vill ha sex? nono, min kille har faktiskt en riktig personlighet. och för mig spelar det ingen roll om han e kurd ller inte. Nu råkar han vara det, men jag tycker om honom ändå. Och jag vet att jag inte är en dum blondin. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Kvinnorna är inte snygga iallafall...USCH

Watch your mouth [smile]


   
SvaraCitera

ockeh:

nej e du rolig eller? vem vill ha en svettig och hårig arab? :s

Ofta araber är svettiga hela tiden. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

Watch your mouth [smile]

Äsch [bigsmile]


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

min kille har faktiskt en riktig personlighet

Visst... det enda kurder gör är: muckar bråk, snackar skit och äter kebab, inte mkt personlighet där...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här ryktet att dem har större kuk är väl för att man måste ha en 30cm lång kuk för att kunna tillfredställe en häst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

skiter i skolan och klotrar, misshandlar, våldtar.

Det är i princip endast de senare generationerna som gör detta.

De äldre generationerna utav "kroknäsorna" som vart här ett tag är goda medborgare som är hårt arbetande och även ibland har toppjobb.

Som exempel har vi snott många duktiga läkare ifrån Turkiet, Polen, Indien, Tjeckien och i princip hela Europa. För att inte nämna Iran och Irak.

Ditt hat består nog till stor del av att du inte läst på skulle jag gissa, samt att du endast fått se den dåliga sidan hos den delen kroknäsiga invandrare det finns i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Felaktigt påstående, beror helt på genetiken, hur personen sköter om sitt yttre samt vad man attraheras av.

Ja, men mörka killar tenderar att se bra (snygga) ut.

Idiotpod:

Dock reagerar alla på hur mycket testoron/östrogen man "utstrålar", väl?

[shake].. Handlar väl om självförtroende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GulOchFulRimmar:

Så du tror man väljer att vara tillsammans med en kurd bara för att man vill ha sex? nono, min kille har faktiskt en riktig personlighet.

Nämen nähä? De vorre jäkla underligt om han inte hade en riktig personlighet vet du. =)

Men ja, vad jag personligen vet så är det ovanligt ändå.
Dels för att siffrorna på hur många Araber vi tagit in är ändå hyggligt låg tror jag. Kurder har vi tagit in fler av tror jag.


   
SvaraCitera

Woho:

Visst... det enda kurder gör är: muckar bråk, snackar skit och äter kebab, inte mkt personlighet där...

Du har så fel! muckar bråk? Det vet jag att han inte gör. Efter all krig han har vart med om så orkar han inte med att bråka. Det finns mer än det du kanske ser. Han behandlar mig bättre än vad någon svensk kille någonsin gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Ditt hat består nog till stor del av att du inte läst på skulle jag gissa, samt att du endast fått se den dåliga sidan hos den delen kroknäsiga invandrare det finns i Sverige.

nej det beror på att jag bor i en förrort där jag ser sånt här typ varje dag. har blivit misshandlat ett antal ggr av araber/kurder/turkar.
hel oprovoserat

Och om du hade läst hela tråden skrev jag att jag hatar dem som kommer till sverige och inte beter sig.


   
SvaraCitera