Aviseringar
Rensa alla

Är arg.


Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Om de kommer åt gör de troligtvis. 😛

Ja, men extremfattiga lever i princip främst på vegetarisk mat. 😛

Åtta:

Inte på honom, henne, den och de andra? [cute]

Fan, glömde bort några pronomen. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

O.o

Oja... Människor bör hålla sig undan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet hur man botar arghet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aww... snart kommer någon sentimental tjej o vill ha lite djupt snack me dej, och sedan blir ni kära. nawt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Behovet att få i sig alla vitaminer och mineral som man lätt får från kött finns nog. Ja, men inte till hemska personer tycker jag, mordet sker ju indirekt i det fallet. Man kanske inte kan övertala folk att sluta äta kött, men de skulle kunna minska sitt intag av det, det skulle nog kunna göra folk gott av att mindre kött, det är mycket fett i det. [smile]

Jag ser folk som stödjer djurindustrin som till viss del hemska. Inte så att jag tycker de är helt sjuka i huvudet och säger upp kontakten med dem, men jag skulle inte direkt kalla dem "goda" eller vad man ska säga.

Anarkandi:

Ja, men extremfattiga lever i princip främst på vegetarisk mat. 😛

Nja, man lever på det till större del men de flesta äter ju kött även om de gör det väldigt sällan.


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Jag ser folk som stödjer djurindustrin som till viss del hemska. Inte så att jag tycker de är helt sjuka i huvudet och säger upp kontakten med dem, men jag skulle inte direkt kalla dem "goda" eller vad man ska säga.

Goda och goda... de kunde liksom vara smartare och tänka efter, inte köpa långdistansmat om de måste heller. Spelar egentligen ingen roll om det är kött eller inte på den fronten faktiskt, grönsaker också. Fast kött är ju onyttigare för naturen och jag tycker om naturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Goda och goda... de kunde liksom vara smartare och tänka efter, inte köpa långdistansmat om de måste heller. Spelar egentligen ingen roll om det är kött eller inte på den fronten faktiskt, grönsaker också. Fast kött är ju onyttigare för naturen och jag tycker om naturen.

Okej, jag tycker de är lata och egoistiska då. 😛

Sen tycker jag köttindustrin är värre oavsett hur mycket den förstör miljön. Att utnyttja andra individer i vinstsyfte och förtrycka deras frihet är mycket mycket värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Aww... snart kommer någon sentimental tjej o vill ha lite djupt snack me dej, och sedan blir ni kära. nawt.

O.o

Djupa tjejer är trista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera