Aviseringar
Rensa alla

Är Åtta en jävla fitta?


Åtta

Crypto:

Så nu har jag äntligen fått ur mig det

Hellre en dryg fitta än en skenhelig moralfitta som häver ur sig floskler och dåligt förställda raggningsrepliker till fjortonåriga småflickor som du förför med nattvardsvin.

Är det någon som är ett lågt svin här så är det ju du, som t.o.m. gått så lång att du utpressat folk att skicka dig nakenbilder i utbyte mot att du inte låst dem. Eller hur du låtsas agera stöd för människor som är nere, bara för att senare utnyttja dem så fort det är dig till gagn. En vidrigare människa än så får man leta efter.

Om jag inte hade lovat Issen att låta bli så skulle jag frånta dig dina moderatorsrättigheter nu på en gång. Jag hoppas att SD vinner valet så att du och resten av din sort skjuts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hoppas att SD vinner valet så att du och resten av din sort skjuts.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, drama är aldrig fel.

Tycker åtta är rätt skön, om än en rätt knepig person som gärna framställer sig själv och sina bravader som någonting väldigt speciellt.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Oh, drama är aldrig fel.

bevakade tråden [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

[bigsmile]

Borde du inte försvara din man istället för att flina?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

utan en kuk.... vilket är x antal ggr värre

Intressant inställning.

Å andra sidan kan ju "x" vara en negativ summa och då blir du sexist istället för militant feminist. Skillnaden är hårfin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Borde du inte försvara din man istället för att flina?

Eller hur. Fast jag läste här att han kanske var tvungen att göra slut, så det kanske är bitterflinande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hoppas att SD vinner valet så att du och resten av din sort skjuts.

Är jag ens förvånad över att du har rasistiska åsikter?
Du bor ju mitt uppe i ingenstans och umgås med samerna (tänker främst på din kvinna Capture) och deras renar. Då blir man körd i skallen.

Hade jag orkat hade jag samlat mina kusiner och åkt upp men sjunker inte så lågt, du är inte värd resan...

Sen att jag raggar och håller på har du fan inte med att göra.. att jag utpressar genom att folk ska skicka nakenbilder :s fan ge dig så lågt sjunker jag inte jämfört med dig som har sett folk från UM nakna...

Din tjej då, du skulle ta studenten och hon gick på högstadiet... ragga på småbrudar? Trodde du hade lite värdighet i kroppen men tydligen inte om du måste sjunka så lågt och ragga på småbarn. Nästan lite pedofilvarning där...

Tycker inte ens du är värd att slösa mer tid att skriva till än såhär...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hoppas att SD vinner valet så att du och resten av din sort skjuts.

[shake][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att Åtta kan beskrivas som någon kroppsdel över huvud taget. Visst kan han vara dryg, men aldrig mot emot någon som inte har förtjänat det, han inleder aldrig med en dryg attityd. Den som för övrigt tar hans narcissism på fullt allvar borde fundera över sin egen inställning till livet, universum och allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

däyum!


   
SvaraCitera

Crypto:

Din tjej då, du skulle ta studenten och hon gick på högstadiet... ragga på småbrudar?

(Han hade redan tagit studenten!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

inte verkar bry dig så mycket om reglerna och att dela ut varningar fast folk tydligt bryter mot dem.

forumregler, i de fall då de faktiskt konsekvent efterlevs, bidrar endast till att skydda idioter från föreställda övergrepp från vettiga personer.


   
SvaraCitera