Aviseringar
Rensa alla

Är bisexuell, är min bästa kompis de med?


benker
Ämnesstartare

Hej nu är de så här att jag skulle vilja få hjälp med vad ni tror om de jag ska berätta.

För någon månad sedan kom jag ut för min bästa kompis som bisexuell. Han tog de riktigt bra, nästan för bra. Kolla min förra tråd.
Om jag ska beskriva honom är han vältränad, bred, jäkligt snygg och extremt heterosexuell ( vad de nu betyder) och har vart med många tjejer.

Efter jag kom ut för honom så insåg jag att jag förmodligen gjorde de endast för att jag är så grymt kär i han. De är hemskt, jag vet, men tyvärr sant. Nu vill jag veta om han har samma känslor för mig, om han så att säga också är bisexuell.

Vi umgås jämt, gör allt tillsammans. De är praktiskt taget som att vi sitter ihop.. Tillochmed när hans föräldrar frågade om jag hade något förhållande, och svarade nej, skojade dom och menade på att jag hade honom ju.

Jag har sedan jag kom ut försökt tyda olika situationer med honom och undrar om de jag berättar kan tyda på att han också är bisexuell.

Han är som sagt en väldigt kaxig person och hans attityd när han raggar på tjejer är att vara ganska kall och svårflörtad, något de känns som att han användt på mig.

Vi sover ofta med varandra och han har varit väldigt noga med att ändå inte sova för nära mig. Men efter dom senaste månaderna har han liksom börjat "råka" (tror jag iaf) rulla in i mig och har dessutom vid flera tillfällen lagt benet över mig. Han flyttar ofta efter ett tag, men känns ändå inte så oskyldigt som att han bara gjort de i sömnen.

Andra saker som hänt efter jag kommit ut är att jag tycker han börjat småbråka med mig och börjat brotta ner mig eller kan skämta lätt och smeka mig på benet/ryggen. Händer inte ofta, men börjat nu.

Ibland kan han dock vara väldigt kall och håna mig, inte för läggningen, men allmänt och inte alls lika trevlig och varm, ungefär som att han själv inte skulle acceptera att han är lagd åt ett annat håll.

Han vill även hålla sin image uppe och måste alltid visa sig hård. Han skulle ju om han vela komma ut utan problem för mig, för jag sitter ju själv i samma sits, men han visar inga tecken på de alls med hans snack.

Vi hade för ett år sedan även en trekant, där de var han som tog insiativet till det. Gör en överhetero kille så, eller bryr han sig bara inte? Han har även ställt konstiga frågor när han vart packad(verkar våga då), som inflikar, om jag hellre skulle vilja ligga med honom istället för någon tjej och skojar att bara jag inte raggar på honom.

Sov hos honom några dagar förra veckan och första kvällen frågade han lite smått om vi skulle dela på en säng (en rätt liten, fanns 2 i rummet). Jag blev förstås förvånad, men sa ja, men när vi skulle lägga oss försökte jag spela svårfångad och la mig i själv i andra sängen. Andra natten lika. Tredje sa jag att hans var skönare, så vi skulle sova tillsammans, då efter ett tag var de han som bytte och sa att de blev för trångt. Jag tänkte " han är verkligen inte intresserad i mig eller varken heller bisexuell".
Men sista natten efter vi var packad och var påväg hem sa han "inatt delar vi säng" jag insisterade för vela inte ta plats, då sa han att de skulle vi och om jag la mig själv, sa han på skämt att han skulle slå mig. Vad tyder de här på?
Vi låg praktiskt taget ihop denna natt, trots skilda täcken.

Känns som sagt att han tagit hela min läggning alldeles för bra och dom här grejerna som hänt efteråt känns också ganska konstigt, händer ofta saker när han är packad av de jag berättat.
Ändra är han hetero och så säker på de att han håller på så här, eller tycker han bara om mig väldigt mycket, eller så är han också bisexuell..

Kan tillägga att vi ska ut och resa/bo med varandra i höst.

Så nu undrar jag vad ni tror om de här? Är han bisexuell?

Desperat och letar efter ett svar 🙁


   
Citera

benker:

och extremt heterosexuell ( vad de nu betyder)

ahahaha


   
SvaraCitera
benker
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ahahaha

Märkte att de där blev lite fel, men de jag menade är att han uppfattas som den klassiska heterosexuella killen som ska vars med alla tjejer och vara lite homofob! Haha

Men Eyy kom igen seriösa svar 🙂


   
SvaraCitera

Tjaders.
Kärleken besvaredes i Fucking Åmål, så det är nog inte helt omöjligt.


   
SvaraCitera

Okej ska försöka komma med nått. Det var rätt bra beskrivet så det känns som att jag kan gå på min magkänsla i detta, och den säger att han troligen är heterosexuell men kanske är lite nyfiken på killar. Det verkar ju som att han blir väldigt på när han får alkohol i kroppen, då blir han väldigt närgången och intim. Detta är inte ovanligt och även två heterokillar/tjejer kan bli väldigt intima med varandra utan att det behöver betyda någonting. Är nog rätt vanligt att till exempel en homokille och hans tjejkompis blir väldigt närgångna när de har druckit.

Det som får en att tvivla är ju det där med trekanten, där får man onekligen en känsla av att han faktiskt är intresserad. Det som man enkelt förstår är ju iaf att han ser dig som en väldigt bra vän och vågar vara öppen med dig.

Hur pass mycket lider du av situationen som är nu då`?


   
SvaraCitera