Aviseringar
Rensa alla

är de fel av mig att.....


loita
Ämnesstartare

ligga med en kille och så sticka bara för han behandlar vissa tjejer så? 😛 vet att han as gärna vill ha sex med mig och han e as snygg, men jag vill nästan bara knulla han dra och så sen inte höra av mig... fast e de kanske fel?? för han är endå en rätt schysst kille xDxD


   
Citera
Ämnesetiketter

nej det är inte fel.. det är många som gör det varje dag
så varför får inte du? [tard]


   
SvaraCitera

Låter roligt.


   
SvaraCitera

Ja, det är rätt. Och hett. Och lätt.

Fett [cool]


   
SvaraCitera

snälla, du måste! 😀


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Vincenco:

nej det är inte fel.. det är många som gör det varje dag
så varför får inte du?

klart många gör de, men de är fan inte snällt att knulla dra och ignorera en person [no-no]

Nachac:

Låter roligt.

med risk för att låta för slampig nu men de gjorde jag med min halv chef [blush] de var kul.... nu har jag rabatt på krogen han jobbar på [blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja, det är rätt. Och hett. Och lätt.

Fett

snuskmumrik:

snälla, du måste! 😀

oj vad taggad jag blev på de nu [censur] ohhhhh [rolleyes]


   
SvaraCitera

loita:

med risk för att låta för slampig nu men de gjorde jag med min halv chef [blush] de var kul.... nu har jag rabatt på krogen han jobbar på [blush][blush][blush][blush][blush]

Hur är man en halvchef? Och varför har du rabatt när du drog?


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt, är det tänkt att det ska vara taskigt mot honom eller något?


   
SvaraCitera

kör på det!


   
SvaraCitera

Det är han som skrattar. Varför skulle han Inte vilja att du bara drog, efter ligget?


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag förstår inte riktigt, är det tänkt att det ska vara taskigt mot honom eller något?

Eller hur? What, liksom?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Nachac:

Hur är man en halvchef? Och varför har du rabatt när du drog?

hmm asså.... de fanns en som ägde restaurangen så han var ju min chef chef, fast denna kille var den som gav mig jobben och lönen och han fick lite av en chefsroll när de öppnade en till restaurang och den riktiga ägaren ägnade sin tid åt den......
för vi jobbat till sammans och han gillar min inställning till sex xD och hoppas kanske på att få mer [cute] haha nä de gör han nog inte, han kan få vem han vill, men han gillar hur jag inte hänger upp mig på känslor och alla historier jag har att komma med xD


   
SvaraCitera

shajjn:

Det är han som skrattar. Varför skulle han Inte vilja att du bara drog, efter ligget?

eller hur :')


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag förstår inte riktigt, är det tänkt att det ska vara taskigt mot honom eller något?

shajjn:

Det är han som skrattar. Varför skulle han Inte vilja att du bara drog, efter ligget?

shajjn:

Eller hur? What, liksom?

nej inte vara taskig mot honom eller lite kanske... eftersom han själv kan göra så mot tjejer som sen står sårad..... han har varit kär i mig till och från i tre år och sen skiter jag egentligen i om han blir sårad eller inte, om han gillar att jag drar eller inte


   
SvaraCitera