Aviseringar
Rensa alla

Är de konstigt att jag är rädd att flytta från min stad pga Rädsla?


Ämnesstartare

Är de konstigt att jag är paranoid och rädd för att flytta från min stad (GBG) pga Rädsla av vad som kan vara på andra städer? Och att ingen stad kan vara som GBG? :p


   
Citera
Ämnesstartare

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej rädsla kan förlama 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
nej.

typ rasism, SD och annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är normalt, kanske ska flytta i sommar och det ger blandade känslor


   
SvaraCitera
Exner

ja                             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja

men du gör nog bäst i att stanna där. såvida du inte känner något stort behov av att dra iväg på äventyyyyyyyyyr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ja

varför d?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej

Anura:

typ rasism, SD och annat?

ok ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför d?

därför att det inte finns något att vara rädd för, i 99 fall utav 100 måste du söka dig till problemen för att de skall uppstå. 


   
SvaraCitera
mynona

Det är varken konstigt att vara rädd eller att avstå på grund av det, men det är ett misslyckande att slösa bort sitt liv på hämningar och rädsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: men det är ett misslyckande att slösa bort sitt liv på hämningar och rädsla

vad skall man göra?


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

vad skall man göra?

Man ska göra det man är rädd för, så upptäcker man att det inte var lika hemskt som man trodde och då befrias man från rädslan och vågar mer nästa gång och det gör en fri. Så är det i varje fall för mig


   
SvaraCitera
Robler

Nej, det är helt vanligt att inte vilja lämna sin hemstad. Ingen annan stad är som den, men man måste ut och testa sinna vingar, möta sin räddsla liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robler:
Nej, det är helt vanligt att inte vilja lämna sin hemstad. Ingen annan stad är som den, men man måste ut och testa sinna vingar, möta sin räddsla liksom

Ingen stad är som GBG menar du? :p


   
SvaraCitera