Aviseringar
Rensa alla

Är de normalt ?


Ämnesstartare

Hej! Jag är 13åf, sedan 2 och ett halvt år tillbaka har jag haft sex med  2 tjejkompisar cirka 3dagar i veckan, just nu när jag är 13 har jag 18cm i kuk storlek med normal omkrets. Jag brukar skicka dom i ^fittan^ eller vad man kallar det, hångla med dom, pulla dom och smeka dom' vi brukar ochså komma på porr tillsammans. Dom brukar runka mig suga av mig och så ju. Hur som helst. (Så klart tycker vi att det är härlig och skönt, vi alla är såklart med på de. Vi har hållt på såhär i snart 3 år utan att våra föräldrar vet de. Men förra veckan så kom deras föräldrar in i deras rum och såg allt. Dom Blev arga och berättade det för mina föräldrar nu tycker jag de är pinsamt att prata med dom och as ni förstår.. Men va tycker ni ja borde göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja.

Fortsätt. 


   
SvaraCitera

Lära dig svenska?


   
SvaraCitera

hugg av kuken


   
SvaraCitera

Skratta eller gråta, Bra försök trollgubbe! 


   
SvaraCitera

Sluta drömma


   
SvaraCitera

Pics or it didn't happen.


   
SvaraCitera

Om du ska trolla, gör det åtminstone ordentligt vad fan.


   
SvaraCitera

hahahahahaha


   
SvaraCitera

Finns bara en sak att göra i en sådan situation. Ha sex med dina föräldrar så de inte ska behöva vara avundsjuka. 


   
SvaraCitera

var stolt över detta! skäms inte. Jag lovar att far din är stolt över dig som lyckats satt på 2 tjejer redan vid din ålder, Väldigt imponerande. Var stolt!


   
SvaraCitera