Aviseringar
Rensa alla

Är denna musikvideo sexistisk?


ceka92: jag känner att de verkar ha blivit tillsagda att flamsa runt.

Jo, men de gör ju knappt det. Ansiktsuttrycken är döda och kroppsrörelserna stela. Som om de hyrt in modeller och sett det som överflödigt att öva skådespel.


   
SvaraCitera

Älskar musikvideon, tycker dock Pharrell och lammet är mest intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: Älskar musikvideon, tycker dock Pharrell och lammet är mest intressant

Vad gillar du med den?


   
SvaraCitera

Nachac: Jo, men de gör ju knappt det. Ansiktsuttrycken är döda och kroppsrörelserna stela. Som om de hyrt in modeller och sett det som överflödigt att öva skådespel.

stela håller jag inte alls med om, ansiktsuttrycken anser jag kännetecknar små barn. 


   
SvaraCitera

Lite babes har aldrig skadat, så what om den är sexistisk. Världen går inte under för det. Händer nästan oftare tvärtom till exempel med Nicki Minaj där männen är där för att ge henne status och de ses då som vältränade objekt. Båda könen utnyttjar alltså sexist-tänket och det funkar!


   
SvaraCitera

tevepro:

Vad gillar du med den?

Hur han rör sig och beter sig, gulliga lammet och fina flickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste: Händer nästan oftare tvärtom

Du är världsfrånvänd. Glad


   
SvaraCitera

tevepro:

Du är världsfrånvänd. Glad

Konstigt adjektiv du använde, kollade du upp det innan eller 🙂 ? Du blev ägd hahah xDD 


   
SvaraCitera

ceka92: stela håller jag inte alls med om, ansiktsuttrycken anser jag kännetecknar små barn.

Tycker barn är betydligt livfullare.


   
SvaraCitera

lol ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste: Konstigt adjektiv du använde, kollade du upp det innan eller 🙂 ? Du blev ägd hahah xDD

Nej, jag är smart.


   
SvaraCitera

du är vettig, tevepro.


   
SvaraCitera

ja tevepro har jag alltid gillat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Party


   
SvaraCitera

jag undrar vad som fick dom att ställa upp


   
SvaraCitera