Aviseringar
Rensa alla

är denna värd uttseendefixerad


Ämnesstartare

asså dan är denna jävla värden ittseende fixerad jag kan förfan infe le utan att bli tvär ful på bild eller aa vissa då? .. är de normalt att alla  inte är nöjda med sitt uttsseende när du är i tonåren ?  va ni också sånna när ni va typ 17? o de blir förfan ännuvärre när jag typ skelar med mina fucking ögon!!


   
Citera
Ämnesstartare

Vilken värd tänker du på? Din värd? Vad heter din värd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Vilken värd tänker du på? Din värd? Vad heter din värd?

asså svreige asså tjejer typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja fyfan, den där svreige har jag haft och göra med förr. Riktig jobbig typ, skulle inte vilja ha honom som värd! Jag förstår dig brorHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ja fyfan, den där svreige har jag haft och göra med förr. Riktig jobbig typ, skulle inte vilja ha honom som värd! Jag förstår dig brorHjärta

Har också stött på svreige ett par gånger. Inte som värd dock men han är ju jobbig som det är liksom... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför är de så jobbigt  när man inte får de man vill ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
men varför är de så jobbigt  när man inte får de man vill ha?

För att man inte kan stava.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

För att man inte kan stava.

vadå stava? jag kan visst stava men jag skriver på en Ipad som är gjort på en touchskärm alla andra skriver på datorer med tagentbord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o ibland skriver jag så snabbt o de kan bli några stavfel här o där  o de orkar inte jag ändra så jag skiter i de o ublicera inlägget ist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

vadå stava? jag kan visst stava men jag skriver på en Ipad som är gjort på en touchskärm alla andra skriver på datorer med tagentbord

Jag har skrivit de allra flesta av mina trådar på min mobil, med touchskärm, och små knappar. Har knappt några stavfel, eller grammatikfel för den delen, vilket du har väldigt gott om.

Ett tips kan vara att kolla igenom det du skrivit innan du postar det, om du vill bli tagen på allvar, och i vissa fall även bli förstådd...

Danne_cars:

vadå stava?

Stor bokstav, mellanrum och punkt. Regler man lär sig i 2:an på lågstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Har också stött på svreige ett par gånger. Inte som värd dock men han är ju jobbig som det är liksom... 

Mycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

applekakanshaj2:

För att man inte kan stava.

Är det inte lite väl ironiskt att anklaga en annan för att inte kunna stava när du själv inte utfyller den färdigheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Är det inte lite väl ironiskt att anklaga en annan för att inte kunna stava när du själv inte utfyller den färdigheten?

Jag tycker det är lagom ironiskt, när stavar jag fel?


   
SvaraCitera
Cobrak

applekakanshaj2:

Jag tycker det är lagom ironiskt, när stavar jag fel?

Varför utföra sådana typer av handlingar då?
Jag kan inte ordagrant nämna någon särskild tråd, dock har jag med egna ögon sett dig göra stavfel. Det må inte vara ett starkt argument men jag har åtminstone fått en inblick i det jag sett och med det tycker jag inte att du har rätt att gnälla på någon annan över sådant du själv inte är kapabel till, fastän du använder en korrekt stavning i de flesta situationer.


   
SvaraCitera