Aviseringar
Rensa alla

Är dessa människor rasister?


Ämnesstartare

Camp-Sweden-slaumlpper-EM-laringt.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, de är fotbollssupporters. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SVÖÖÖÖÖRJÖHÖHHH

HOKIE HOKIE HOKIE

SVÖÖÖÖÖRJÖHÖHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske några av dem. Hur ska vi kunna veta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obtruncant: Nej, de är fotbollssupporters.

Tumme upp

Exodus: Kanske några av dem. Hur ska vi kunna veta?

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De verkar vara patrioter och stolta över sitt land. Då är man väl rasist enligt vänstern?

Det är dock okej för icke-vita att vara stolta över sitt land konstigt nog enligt vänstern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
SVÖÖÖÖÖRJÖHÖHHH

HOKIE HOKIE HOKIE

SVÖÖÖÖÖRJÖHÖHHH

Det är fotboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raymond:
De verkar vara patrioter och stolta över sitt land. Då är man väl rasist enligt vänstern?

Det är dock okej för icke-vita att vara stolta över sitt land konstigt nog enligt vänstern.

Vem bryr sig om någon idiot säger att de är rasister för stt de hejar på sitt land? Aldrig hört nån säga det ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raymond: De verkar vara patrioter och stolta över sitt land. Då är man väl rasist enligt vänstern?

De verkar vara fotbollssuporters som åkt för att heja på det svenska landslaget. Inget man behöver vara patriot för att kunna göra och inget man blir rasist för enligt vänstern. Sluta vara så fördomsfull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Vem bryr sig om någon idiot säger att de är rasister för stt de hejar på sitt land? Aldrig hört nån säga det ens

Lav:

De verkar vara fotbollssuporters som åkt för att heja på det svenska landslaget. Inget man behöver vara patriot för att kunna göra och inget man blir rasist för enligt vänstern. Sluta vara så fördomsfull.

Jag har hört/läst det tusentals gånger och alltid är det från vänsterfolk.  Finns en röd-tråd i det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raymond:

Jag har hört/läst det tusentals gånger och alltid är det från vänsterfolk.  Finns en röd-tråd i det hela.

Du hör i höre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raymond: Jag har hört/läst det tusentals gånger och alltid är det från vänsterfolk. Finns en röd-tråd i det hela.

Sluta larva dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Du hör i höre

Vänstern ser nazism överallt: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10580683.ab

Lav:

Sluta larva dig.

Så det är bara en slump att det alltid är vänster folk som kommenterar så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raymond: Så det är bara en slump att det alltid är vänster folk som kommenterar så?

Du är en slump.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Du är en slump.

Personangrepp från en vänstermänniska? Jag kan inte tro mina ögon.


   
SvaraCitera