Aviseringar
Rensa alla

Är det bara att ge upp?


Ämnesstartare

Ska försöka göra denna text så kort som möjligt så ni orkar läsa och ge svar [y]

Jag har träffat en kille sen i somras, vi var inte ihop men har träffats regelbundet, haft sex ibland men absolut inte varje gång. Han har sagt att han gillar mig några gånger och jag har svarat med att jag gillar honom också. Och det har absolut känts som att det har funnits känslor från bådas håll. Den senaste 1,5 månaderna har vi setts mindre pga att han haft mycket på jobbet, innan var det minst 1ggn/v men vi har fortf. hörts av regelbundet på bådas initiativ. Men nu har han börjat ignorera en del av mina sms så till slut bestämde jag mig för att fråga rakt ut (på sms eftersom han ej svarade när jag ringde) om han ville ses mer för annars fick han gärna säga till. Fick inget svar på det heller så desta ringa igen, dagen efter, men inget svar.

Så nu till frågan, är det bara för mig att ge upp honom? Trots mina känslor och de känslor jag iaf trodde att även han hade…


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror han har tröttnat på att det inte blev mer än vad han trodde att det skulle kunna bli och helt enkelt är för feg för att säga som det är. Eller så var han inte ens intresserad att ha något egentligt långvarigt och tiden bara flöt på


   
SvaraCitera

gillar ditt nick [blush]
gör slut mena och bli med mej ist [blush]


   
SvaraCitera

tror nog du får släppa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tror han har tröttnat på att det inte blev mer än vad han trodde att det skulle kunna bli och helt enkelt är för feg för att säga som det är.

Men om det är så borde det väl finnas nåt jag kan göra? eller ska jag bara skita i det ändå, för jag vill ju att det ska bli mer..

Tickstart:

gillar ditt nick

Tack! Men tyvärr, finns bara en man för mig! som oturligt nog visade sig va en skitstövel men ändå.

malber:

tror nog du får släppa det

Ah, tror jag med [sad] men blir så ledsen över att han inte ens kunde ge det ett värdigt avslut o säga vad han tyckte/ville, ens när jag frågade rakt ut


   
SvaraCitera

missfittan:

Men tyvärr, finns bara en man för mig! som oturligt nog visade sig va en skitstövel men ändå.

men kom igen du har inte ens träffat mej! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men kom igen du har inte ens träffat mej!

Du kan ge bra tips om vad jag ska göra med mitt problem ist 🙂


   
SvaraCitera

Jao, låter enklast


   
SvaraCitera

missfittan:

Men om det är så borde det väl finnas nåt jag kan göra? eller ska jag bara skita i det ändå, för jag vill ju att det ska bli mer..

Du kan ju alltid försöka men med så mycket intresse han verkar visa för dig så bör du kanske inte hoppas på något strålande


   
SvaraCitera

missfittan:

Ah, tror jag med [sad] men blir så ledsen över att han inte ens kunde ge det ett värdigt avslut o säga vad han tyckte/ville, ens när jag frågade rakt ut

Absolut, men vissa är fega nog till att bara låta bli att säga som det är. För att dom tycker att det är enklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

låter enklast

Men vill inte göra det enklaste, vill göra det bästa. [cute] vill ju inte förlora honom men samtidigt inte bli för tjatig/desperat..

OF 5:

Du kan ju alltid försöka men med så mycket intresse han verkar visa för dig så bör du kanske inte hoppas på något strålande

Vet att detta e typ omöjligt för dig att svar på men, hur mycket och länge kan man försöka? Vi har gemensamma bekanta kan man på nåt sätt gå genom dem eller är det bara töntigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Absolut, men vissa är fega nog till att bara låta bli att säga som det är. För att dom tycker att det är enklare.

Mm, är väl så. Han var dock den sista i världen jag förväntade mig nåt sånt från


   
SvaraCitera

missfittan:

Du kan ge bra tips om vad jag ska göra med mitt problem ist 🙂

fu, gav mitt bästa [blush]


   
SvaraCitera

missfittan:

Mm, är väl så. Han var dock den sista i världen jag förväntade mig nåt sånt från

Människor slutar aldrig att förvåna, tyvärr.


   
SvaraCitera

missfittan:

Vi har gemensamma bekanta kan man på nåt sätt gå genom dem eller är det bara töntigt?

inte om du gör det diskret 😉


   
SvaraCitera