Aviseringar
Rensa alla

Är det bara att ge upp?


missfittan:

svar på men, hur mycket och länge kan man försöka? Vi har gemensamma bekanta kan man på nåt sätt gå genom dem eller är det bara töntigt?

tycker det är lite lågstadiet altså. "ÖÖ jo x tycker jätte mycket om dig kan du inte bara prata med henne"

Försök få kontakt med honom helt normalt ring eller om ni stöter ihop med varandra på andra sätt ännu bättre.
Vänta några dagar en vecka kanske och försök igen. gör så två tre gånger inte mer då kommer du bara framstå som desperat och krävande. För som sagt, vill han ha kontakt så kommer han att ta den också.


   
SvaraCitera

Vad fegt att han inte ens kan ge svar (om anledningen till att han inte svarat är för att han inte vågar/orkar).
Lämna det bakom dig om han inte hör av sig snarast med en vettig förklaring.


   
SvaraCitera
mynona

Det gör dig bara neurotisk att analysera honom, och det gynnar dig att inte göra det, eftersom brist på desperation attraherar. Släpp det där och ignorera honom fullständigt tills han tar kontakt, och gör han det inte så släpp det helt och hållet.


   
SvaraCitera

mynona:

Det gör dig bara neurotisk att analysera honom, och det gynnar dig att inte göra det, eftersom brist på desperation attraherar. Släpp det där och ignorera honom fullständigt tills han tar kontakt, och gör han det inte så släpp det helt och hållet.

Du skrev det mycket bättre än jag.
Vill ta bort mitt inlägg och klistra in ditt så att det var jag som skrev det istället.[blush]


   
SvaraCitera
mynona

lazertits:

Du skrev det mycket bättre än jag.
Vill ta bort mitt inlägg och klistra in ditt så att det var jag som skrev det istället.

Du kan ta åt dig äran av en perfekt komplimang i stället![blush] Belöning för den:

lazertits:

Det gör dig bara neurotisk att analysera honom, och det gynnar dig att inte göra det, eftersom brist på desperation attraherar. Släpp det där och ignorera honom fullständigt tills han tar kontakt, och gör han det inte så släpp det helt och hållet.

[y]


   
SvaraCitera

mynona:

Du kan ta åt dig äran av en perfekt komplimang i stället![blush] Belöning för den:

ÅÅÅåååÅÅÅåå [love]
Vad himla bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

inte om du gör det diskret 😉

Och hur kan man göra det diskret då?

OF 5:

Försök få kontakt med honom helt normalt ring

Mm kommer nog göra så... Men vet egentligen inte vad jag ska säga då det ändå är rätt uppenbart att han inte vill nåt eftersom han ej hör av sig så kommer antagligen bara skämma ut mig. Men det är väl skitsamma eftersom jag gillar honom så mycket

lazertits:

Lämna det bakom dig om han inte hör av sig snarast med en vettig förklaring.

mynona:

Det gör dig bara neurotisk att analysera honom, och det gynnar dig att inte göra det, eftersom brist på desperation attraherar. Släpp det där och ignorera honom fullständigt tills han tar kontakt, och gör han det inte så släpp det helt och hållet.

Vet egentligen att ni har helt rätt! men känner ändå att jag måste försöka prata med honom iaf..


   
SvaraCitera

missfittan:

gligen bara skämma ut mig. Men det är väl skitsamma eftersom jag gillar honom så m

se det så här, vad skulle kännas bättre med tiden, att du faktiskt försökte och visserligen "misslyckades". Eller att du gav upp och mår dåligt över att du kunde gjort mer.

Att glömma är svårt. Men med vetskapen om att du har gjort vad du kan så blir det nog enklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Att glömma är svårt. Men med vetskapen om att du har gjort vad du kan så blir det nog enklare.

Ja precis. Hoppas bara han kan svara denna gången

Och tack för seriösa och bra tips! 🙂


   
SvaraCitera