Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag som är less på människor som inte tar tag i sina liv


Ämnesstartare

Det känns som dom är överallt människor som är duktiga på att klaga och tycka synd om sig själva men för lata för att ta tag i situationen, exempel på dessa människor är:

Personer som misslyckas med att skafa sig en utbildning för att sedan klaga över hur hårt livet är för vanliga "knegare",

Tjockisar som klagar på sin vikt och på andras syn på deras sjukdom(som kostar samhället massor med pengar)hur svårt är det att gå ner i vikt? ät lite mindre och träna mycket mer.

listan kan göras så mycket längre.

var bara tvungen att skriva av mig


   
Citera


   
SvaraCitera

jag är också trött på såna, liksom skott i pannan på dem [mad]


   
SvaraCitera

hatar också sådana människor[mad]
men värst av allt är nog sådana människor som klagar på andra men som själva är mkt värre.

hycklare[zzz]


   
SvaraCitera

Zaew:

var bara tvungen att skriva av mig

Läs psykologi och se hur människor påverkas till att göra de val de gör. Då är det nog lättare att förstå varför det finns folk som lever på gatan och inte tar tag i sina liv. Jag tycker synd om, jag dömer inte. Sen går det att hjälpa.


   
SvaraCitera

Men fuck you, du som "hatar såna" eller är "såå trött på såna" och allt vad det heter.
fuck you, ja YOU.

Du är oxå sån. [smile]


   
SvaraCitera
Hando

Nackskott på både dig och dem.

Zaew:

var bara tvungen att skriva av mig

[blush]


   
SvaraCitera

Jag är less på sådana som dömer människor och inte tar någon hänsyn alls till omständigheter och att alla har olika förutsättningar, egenskaper och personligheter.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är less på sådana som dömer människor och inte tar någon hänsyn alls till omständigheter och att alla har olika förutsättningar, egenskaper och personligheter.

Zaew blev kanske ammad för lite som barn? [mad]
Var inte så hård mot honom [blush]

Men ja, håller med dig [mad]


   
SvaraCitera

Västerlänningar är veklingar. Tål att sägas flera gånger.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag älskar att gnälla och klaga. [smile]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Zaew blev kanske ammad för lite som barn? [mad]
Var inte så hård mot honom [blush]

Förlåt, tänkte inte på att han kanske har andra förutsättningar än jag. [blush]

Åtta:

Jag älskar att gnälla och klaga. [smile]

Åh, ja, jag med. Det är lite av en hobby liksom.


   
SvaraCitera

Haha, jävla skittråd. Varför dömer du folk? Tror inte att överviktiga och arbetslösa är de enda som någon gång längtat efter att dö.


   
SvaraCitera

Ingen går ostraffad.


   
SvaraCitera