Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag som är less på människor som inte tar tag i sina liv


Ämnesstartare

Sagitta:

Haha, jävla skittråd. Varför dömer du folk? Tror inte att överviktiga och arbetslösa är de enda som någon gång längtat efter att dö.

Jag dömmer itne folk däremot är jag jävligt less på att höra deras förbannade gnäll hela tiden.


   
SvaraCitera

Zaew:

Jag dömmer itne folk däremot är jag jävligt less på att höra deras förbannade gnäll hela tiden.

Och eftersom du är trött på folks gnäll så....gnäller du själv? [smile]


   
SvaraCitera

Ja fy, nackskott på dom!


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är less på sådana som dömer människor och inte tar någon hänsyn alls till omständigheter och att alla har olika förutsättningar, egenskaper och personligheter.


   
SvaraCitera

Zaew:

Jag dömmer itne folk

Det är väl det enda du gör? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zaew:

Jag dömmer itne folk däremot är jag jävligt less på att höra deras förbannade gnäll hela tiden.

Nintendo:

Och eftersom du är trött på folks gnäll så....gnäller du själv?


   
SvaraCitera

Lätt att fastna i en ond cirkel. Jag var själv arbetslös och deprimerad väldigt länge. Jobbsökande kändes helt omöjligt för mig då jag var för blyg och osäker för att ta muntlig kontakt med någon arbetsgivare. Som tur var fick jag ett jobb bara genom att fylla i en blankett. Det räddade räddade mig iaf och fick fart på mitt liv. Jag tror att samhället ofta faktiskt är för hårt. Alla gillar inte att använda armbågarna för att få det de vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

men värst av allt är nog sådana människor som klagar på andra men som själva är mkt värre.

Som du då?


   
SvaraCitera

GHurt:

Som du då?

eh nej, ditt fula fanskap.
snarare som DU.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

eh nej, ditt fula fanskap.
snarare som DU.

Du klagade ju på att TS dömer folk, utan att ta hänsyn till hur hans levnadssituation ser ut eller hur hans uppfostran såg ut? Vad kallades det nu igen... just det! Att döma personer.
[ops]


   
SvaraCitera

Observator:

Du klagade ju på att TS dömer folk, utan att ta hänsyn till hur hans levnadssituation ser ut eller hur hans uppfostran såg ut? Vad kallades det nu igen... just det! Att döma personer.

jag ger svar på tal, stor jävla skillnad.


   
SvaraCitera

Det kan ju se ganska lätt ut från någon annans inblick, men de psykiska följder av övervikt och arbetslöshet kan väldigt lätt hindra en att "ta tag i situationen" som du beskriver.

Zaew:

hur svårt är det att gå ner i vikt? ät lite mindre och träna mycket mer.

Jag tror inte att det finns en enda överviktig som inte är medveten om att äta lite mindre och träna mer får honom att gå ned i vikt.

Men tyvärr är det ju inte så enkelt som det låter. Om det var så lätt, varför skulle någon vara överviktig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

eh nej, ditt fula fanskap.
snarare som DU.

Va blire [crazy]
Jag klagar då inte på någon.


   
SvaraCitera

GHurt:

Va blire
Jag klagar då inte på någon.

no kidding [tired]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Men tyvärr är det ju inte så enkelt som det låter. Om det var så lätt, varför skulle någon vara överviktig?

Sedan borde det ju krävas en viss psykisk ohälsa för att bli överviktig.


   
SvaraCitera