Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag som är osäker?


Ämnesstartare

Hej. Jag känner mig så jävla mesig nu när jag är i ett förhållande. Jag blir osäker på allt och har svårt att tro att min pojkvän vill ha mig. Jag blir osäker för minsta lilla. Då menar jag tex. när han messar med någon tjej. Jag märkte att han chattade med en tjej som han hatar men sen verkade han skratta åt det hon skrev.. Varför snackar han om att han hatar någon och ändå pratar med personen? Och han säger att han är ärlig och han säger att han inte litar på någon och han säger att han inte litar på mig. Jag tror inte heller att han litar på mig. Han skämtade en gång om att han vill vara singel. Och jag ser inte det roliga i att skämta om det? Det kanske bara är jag som är naiv? Hans kompis sa även att min pojkvän tröttnar lätt på förhållanden så det är därför jag reagerar som jag gör när han skämtar om att han vill vara singel.


   
Citera
Ämnesstartare

Loekring:

Hans kompis sa även att min pojkvän tröttnar lätt på förhållanden så det är därför jag reagerar som jag gör när han skämtar om att han vill vara singel.

Han kanske bara leker med dig?[sad] Det behöver absolut inte vara så bara för att han lätt tröttnar på förhållanden. Antar att det beror på vem det är han är tillsammans med ..Förstår faktiskt inte varför han skämtar om nåt sånt, om han nu verkligen vill ha nåt seriöst med dig.

Hur kan han vara med dig om han inte litar på dig, undrar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är typ alla som är osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är han bra annars eller?

ennie:

nej det är typ alla som är osäker

smart igen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är du tillsammans med honom om du inte kan lite på honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Förstår faktiskt inte varför han skämtar om nåt sånt, om han nu verkligen vill ha nåt seriöst med dig.

Hur kan han vara med dig om han inte litar på dig, undrar jag..

Nej, jag förstår inte heller det. Jag till honom att jag inte tyckte att han skämtade om det. Han skrattade bara och sa att han skämtade. Jepp.

Jag vet inte, han kanske inte alls har några känslor för mig men vill ha någon bara för att han känner sig ensam eller något? Ingen aning. Önskar att man kunde veta vad som försigår i hans huvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, jag sa till honom att jag inte tyckte om att han skämtade om det. Menade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

varför är du tillsammans med honom om du inte kan lite på honom

För att jag har känslor för honom.. litar på honom till en viss del men det är bara det att det är vissa saker han säger som får mig osäker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartsjuka är aldrig bra. Du kan ju tvinga dig till att lita på honom och slå bort tankarna. Sen när han dumpar dig för en annan brud kan du ju neka att det var dig det var fel på och sedan hitta någon annan som inte skulle bete sig som honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loekring:

Oj, jag sa till honom att jag inte tyckte om att han skämtade om det. Menade jag.

fattade[y]

Loekring:

Önskar att man kunde veta vad som försigår i hans huvud.

Det verkar ju inte som om de hjälper att du frågar heller, om han bara skämtar bort det hela. hm[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Svartsjuka är aldrig bra. Du kan ju tvinga dig till att lita på honom och slå bort tankarna.

Jo, jag försöker hela tiden inte tänka på det.. men sen så vips kommer det tillbaka. Som en jävla ond cirkel eller något. Dessutom är jag sån som oftast är uttråkad och inte vet vad jag ska göra så därför blir det för många tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loekring:

Dessutom är jag sån som oftast är uttråkad och inte vet vad jag ska göra så därför blir det för många tankar.

Vet hur det är. Träna upp dig med att sluta tänka. Det fungerade för mig fast det kommer iofs dåliga sidor med det också så det knske inte är så bra i alla fall.

...Läs böcker i mängder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Osäkra människor är jävligt jobbiga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk inte så mycket, det är det killen är till för.


   
SvaraCitera

bank


   
SvaraCitera