Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag som äter som en ko ca. 2v./månad pga av (min teori:) kvinnligt hormon?


Ämnesstartare

HEJ KROPP & KNOPP!

Jag har en tendens att äta väldigt mycket mer än jag brukar när jag har mina brudveckor (ägglossning+MENS). Jag äter både mer och mer ofta. Visst blir jag lite pluffsig om magen, men så fort jag återgått till det normala försvinner den lilla övervikten. Jag vet att det är vanligt att man äter mer under dessa tider, men jag tror att jag tom äter mer än vad man vanligt gör under dessa tider. Och det är inte bara jag som lagt märke till det, andra påpekar det också ofta. "Höhö, schysst kagge! äre ägglossning på g ellä?"

Detta är ett problem för mig pga:
1. mat är dyrt och ohälsosamt i för stora mängder.
2. det är sjukt jobbigt att vara obese under ena halvan av månaden och normal under den andra.

Är det bara jag som är deltidstjockis? Kan någon hjälpa mig? Vad ska jag göra när mina hormoner vill ha mat men inte jag? [sad]


   
Citera

Hur ska jag hjälpa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag har jag ätit: 3 korvar+3 korvbrön (hehe "brön")
1 rulle Dumle-choklad
1/2 påse chips
1 banan
+ vindruvor

(Detta är mycket för att vara jag då jag vanligtvis dricker (kaffe) och röker (cigg) min mat).


   
SvaraCitera

Jag kan mata dig med det, alternativt jag äter upp allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hur ska jag hjälpa dig?

Har du en livmoder? Har du lärt dig att kontrollera kvinnliga hormoner eller att tillfredsställa dess tjockistendenser på annat vis än via intag av mat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Detta är mycket för att vara jag

aha tänkte precis skriva att det är mindre än vad jag äter normalt [crazy][crazy][crazy] typ, eller lika mkt som är normalt för mig kanske

tror för övrigt inte att jag känner igen mig i det du skrev [smile]


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

Vad ska jag göra när mina hormoner vill ha mat men inte jag? [sad]

Varför vill inte du ha mat? Det är ju kul att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag kan mata dig med det, alternativt jag äter upp allt.

Hur skulle det hjälpa mig???? Köper ny mat fattaruväl???1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Idag har jag ätit:

men vafan


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

Har du lärt dig att kontrollera kvinnliga hormoner eller att tillfredsställa dess tjockistendenser på annat vis än via intag av mat?

Jag kan hantera vilka hormoner som helst, speciellt dom kvinnliga, dom är mina slavar.


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

Hur skulle det hjälpa mig???? Köper ny mat fattaruväl???1

Jag äter mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför vill inte du ha mat? Det är ju kul att äta.

Neeej, mår illa. 🙁 Har hållt mig i typ tre timmar från att ta en nattmacka. Vet att om jag går och lägger mig nu så kommer jag att vara så fixerad vid tanken om en nattmacka att jag inte kan somna förrän jag har gått upp och tagit mig en. :;(:(:(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men vafan

Menar du också att det är lite, eller va? Vad är det för fel på er människer!?!?

(Bör kanske tillägga att jag typ aldrig/väldigt sällan äter under dygnets första sex timmar, så när jag väl äter blir det någon form av hetsätande. Därav: illamående.)

Macktorsken:

Jag kan hantera vilka hormoner som helst, speciellt dom kvinnliga, dom är mina slavar.

Macktorsken:

Jag äter mycket.

Sara Har Kiwi:

Hur skulle det hjälpa mig???? Köper ny mat fattaruväl???1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

[bigsmile]

Skrattande, det är inte roligt! [sad]


   
SvaraCitera