Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag som blir så jävla förbannad när hemtelefonen ringer?


Ämnesstartare

jag har flyttat och då har vi slutat med hemtelefon och använder bara mobiler istället. Jag minns att jag hatade hemtelefonen, typ när man ligger och runkar och hör "RIIIINGG IRIINGGG!!!" från typ andra delen av huset och måste gå dit och svara... sämst...


   
SvaraCitera

jonta:

Eller sitter du kvar och chillar tills det slutar ringa =)

Ja det har väl hänt [blush] men får så dåligt samvete tänk om det är någon som har dött ^^'


   
SvaraCitera
jonta

isola:

Man kanske vill prata med alla i den familjen

Oj där fick jag ^^

xiaousagi:

Ja det har väl hänt men får så dåligt samvete tänk om det är någon som har dött ^^'

Då lär de väl ringa din mobil? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Oj där fick jag ^^

aa[no-no]


   
SvaraCitera

jonta:

Då lär de väl ringa din mobil? ^^

Sant [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Jo, jag brukar bli förbannad på idioter som ringer. Speciellt när ingen svarar.


   
SvaraCitera

Har ingen hemtelefon. Men jag blir irriterad så fort någon ringer mig över huvud taget. Det ringer alltid när man sitter och äter, ser på film eller sitter och skiter. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi bojkottade hemtelefon för typ fem år sen, rekommenderar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det är aldrig till mig för fan!

Haha! [bigsmile]

Känner igen mig helt, sitter närmast telefonen så jag måste alltid svara, sedan måste jag springa runt i huset, för att sedan lämna över den till den samtalet var ämnat för, för till mig själv är det aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar't, svarar således icke. Om det ej är farmor. Mår dåligt om jag ej svarar när det är farmor. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, håller med. Sjukt störande är det. Måste också alltid svara eftersom jag sitter närmast den. Vi har en till visserligen, men den är i köket och där är ingen förutom när vi äter. Är såklart aldrig till mig heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är kul när det ringer, men hatar jävla försäljare, älskar att skoja med dom, tex om dom frågar efter pappa säger man typ '' nej han är på toan och han kommer sitta där ett tag, ring en annan dag'' 😀


   
SvaraCitera

Jag svarar bara om jag vet vem det är som ringer. Hatar att svara i telefon. samma sak om det ringer på dörren, då öppnar jag inte.


   
SvaraCitera

Svarar aldrig. Aldrig. Eller, ok, må hända om jag kikar numret och ser att det är mormor. Mormor är då mysig att prata med.


   
SvaraCitera

Svarar aldrig, om det är någon som söker mig så har de mitt mobil nummer.
Vi har en jävla jobbig ringsignal också >.<


   
SvaraCitera