Aviseringar
Rensa alla

Är det dubbelt så dyrt med snakebites?


Ämnesstartare

Tja. Jag undrar ifall det kostar typ 800 att göra snakebites i en studio ifall det kostar 400 att bara ta ett hål?.
Eller kostar det runt 600 då kanske?


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Image

Förslagsvis frågar du på studion.

F.ö. vad är snakebites? Jo, två hål.
2x = 800
x = ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis som om det finns en universell prislista som alla studior slaviskt följer. Fråga dem vettja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

F.ö. vad är snakebites? Jo, två hål.
2x = 800
x = ???

Jo men jag antar att dom drar av pengar eftersom man inte är där och stör 2 gånger och det går då snabbare.


   
SvaraCitera
Åtta

likesoursugar:

Jo men jag antar att dom drar av pengar eftersom man inte är där och stör 2 gånger och det går då snabbare.

Haha, men för fan. Om du tar snakebites så tar du ju de två hålen på samma gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likesoursugar:

Jo men jag antar att dom drar av pengar eftersom man inte är där och stör 2 gånger och det går då snabbare.

Priset är ju per hål och inte per tillfälle, eller? Vore lulligt om det skulle vara billigare bara för att det heter "snakebites".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vore lulligt om det skulle vara billigare bara för att det heter "snakebites".

Fast på barbarella (och kanske fler ställen, vad vet jag) är det iallafall rabatt på intimpiercing om du och "din partner" gör det samtidigt istället för att göra det två olika gånger, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fast på barbarella (och kanske fler ställen, vad vet jag) är det iallafall rabatt på intimpiercing om du och "din partner" gör det samtidigt istället för att göra det två olika gånger, typ.

Han får göra lite mer intima snakebites med sin partner då [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Han får göra lite mer intima snakebites med sin partner då [wink]

Ingen dum idé inte :G


   
SvaraCitera

Två hål, priset för två hål. Vissa har rabbat för stammisar, men har aldrig hört att de tar mindre för piercingarna för att man tar två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker inte betala 800 för 2 hål.. gör det själv.


   
SvaraCitera

Gör du själv i läppen kommer du faila om du inte har speciella piercing grejer och är kunnig. Göra själv får du göra i öronen. bara ta säkerhetsnål och push! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

potatisbulle:

Gör du själv i läppen kommer du faila om du inte har speciella piercing grejer och är kunnig. Göra själv får du göra i öronen. bara ta säkerhetsnål och push! :p

tänkte beställa en sån där nål.


   
SvaraCitera

Jag har sett flera (okej.. iallafall 2) som tex tar xxx kr för piercing i ena bröstvårtan, men yyy kr om man gör i båda samtidigt[crazy]
Vet inte vilka priser det handlade om, men det var iallafall så att det blev billigare att ta två hål samtidigt.


   
SvaraCitera

likesoursugar:

Jo men jag antar att dom drar av pengar eftersom man inte är där och stör 2 gånger och det går då snabbare.

förstår hur du menar. det som kostar är piercingsmycket, kanylen och tiden. men jag tror det kostar 800 för båda ändå. om man kan ta betalt så SKA man you know


   
SvaraCitera