Aviseringar
Rensa alla

Är det dumt att fråga henne?


Ämnesstartare

Jag tror att jag gillar en tjej jag känner men jag är osäker om hon känner något för mig.

Jag är ofta arg och frusterad över att jag inte vet hur hon känner.

Är det skumt att bara fråga henne om vad hon känner om man har varit lite underlig mot henne på senare tid?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, säg hur du känner och fråga om hon känner likadant. Om hon gör det science vad härligt. Men om inte så är det inte hela världen.


   
SvaraCitera

nää fråga bara Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Nej, säg hur du känner och fråga om hon känner likadant. Om hon gör det science vad härligt. Men om inte så är det inte hela världen.

Vet du nåt bra sätt att göra så att hon inte känner sig inträngd i ett hörn? Jag tänkte fråga henne öga mot öga


   
SvaraCitera

kille1000:

Vet du nåt bra sätt att göra så att hon inte känner sig inträngd i ett hörn? Jag tänkte fråga henne öga mot öga

När ni ska gå på lunch ? På rasten när ni hämtar böckerna .


   
SvaraCitera

Nej fråga ej, gör nåt ist. Tjejer gillar action, prata kan de göra själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menar typ hur gör jag så att när jag frågar henne när ingen är runt oss för att att hon inte ska känna sig jätteobekväm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väldigt jobbigt att tycka om henne.

Jag försöker hitta ögonblick när vi är ensamma och säga det men det är alltid något i vägen.

Jag undrar vad som kommer att hända. Jag har aldrig haft en flickvän, jag kanske inte kan vara en bra pojkvän som gör roliga saker med henne. Eller så slutar jag gilla henne efter en månad.


   
SvaraCitera

kille1000:
Det är väldigt jobbigt att tycka om henne.

Jag försöker hitta ögonblick när vi är ensamma och säga det men det är alltid något i vägen.

Jag undrar vad som kommer att hända. Jag har aldrig haft en flickvän, jag kanske inte kan vara en bra pojkvän som gör roliga saker med henne. Eller så slutar jag gilla henne efter en månad.

Tänk inte för mycket på vad som kan hända, chansa och sen får det gå som det går


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Tänk inte för mycket på vad som kan hända, chansa och sen får det gå som det går

Vet du nåt knep för att få henne ensam med mig så att jag kan fråga henne? För ofta när hon går hem efter skolan är hon med en massa andra och jag vill inte fråga henne under skoltid.


   
SvaraCitera

kille1000:

Vet du nåt knep för att få henne ensam med mig så att jag kan fråga henne? För ofta när hon går hem efter skolan är hon med en massa andra och jag vill inte fråga henne under skoltid.

Nej, men du får gärna säga till om du kommer på något


   
SvaraCitera

Fråga henne inte rakt ut när ni ej har någon riktig relation alls. Försök skapa någon form av kontakt så kommer det visa sig sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: Fråga henne inte rakt ut när ni ej har någon riktig relation alls. Försök skapa någon form av kontakt så kommer det visa sig sen.

Vi är vänner, inte jättenära vänner men ändå vänner.


   
SvaraCitera

aha men försök då bli lite närmare vän genom att föreslå att ni ska hitta på någonting, prata mer med henne etc

kille1000:

Vi är vänner, inte jättenära vänner men ändå vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: aha men försök då bli lite närmare vän genom att föreslå att ni ska hitta på någonting, prata mer med henne etc

Men är det inte lite skumt att föreslå någonting med bara oss två? Menar du att jag ska fråga om hon vill fika med mig eller nåt sånt och sen säga efter att vi småpratat?

Jag pratar relativt ofta med henne.

Förresten är du kille eller tjej?


   
SvaraCitera