Aviseringar
Rensa alla

Är det ens möjligt??!


Ämnesstartare

Det här med att HBT folk faktiskt hittar nån man tycker om vet kar ju omöjligt om man inte ska gå med i kreepy sex sajter.. Am i right?! Jag menar när jag bodde i en mindre stad fattar man det mer, men i Linköping finns det verkligen no sign of it.., eller??


   
Citera

homosexuella par fanns även innan internet så omöjligt borde det inte vara...


   
SvaraCitera

det är nog lättare om man är mycket öppen med det, kanske det finns nån speciell grej som t.ex. en ring man kan ha på sig för att signalera till andra hbt personen att man är nått utav det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

det är nog lättare om man är mycket öppen med det, kanske det finns nån speciell grej som t.ex. en ring man kan ha på sig för att signalera till andra hbt personen att man är nått utav det

Ja kanske det, men om man bara är lite mer ' grabbig' i sättet fast man är gay måste man väl kunna vara det?


   
SvaraCitera

rk777:

Ja kanske det, men om man bara är lite mer ' grabbig' i sättet fast man är gay måste man väl kunna vara det?

hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså man vore ju inte behöva visa det om man är öppen med det,


   
SvaraCitera

Skulle tro att det är lika svårt som att för en hetro, fast kanske lite svårare för homo då kanske. Iaf något seriöst:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Skulle tro att det är lika svårt som att för en hetro, fast kanske lite svårare för homo då kanske. Iaf något seriöst:(

Är nog kanske så :/


   
SvaraCitera

jag tro att det beror helt på i vilken stad du bor. I min stad finns det gott om gayklubbar så här är det inga problem om man är över 20.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jag tro att det beror helt på i vilken stad du bor. I min stad finns det gott om gayklubbar så här är det inga problem om man är över 20.

Nej nät jag har vitt utomlands och man har tagit sig in på klubb har det ju funkat och varit ad kul, men när man är tillbaka i swedala blir det lite svårare :/,


   
SvaraCitera

rk777:

Nej nät jag har vitt utomlands och man har tagit sig in på klubb har det ju funkat och varit ad kul, men när man är tillbaka i swedala blir det lite svårare :/,

Vadå, gayklubb i Sverige funkar ju hur bra som helst?
Menar du möjligen svedala?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vadå, gayklubb i Sverige funkar ju hur bra som helst? Menar du möjligen svedala?

Det funkar säkert, men man kan ju inte komma in förren man är 20.. Ja det gjorde jag xD


   
SvaraCitera

stereo total:

här är det inga problem om man är över 20.

just det.


   
SvaraCitera

rk777:

Det funkar säkert, men man kan ju inte komma in förren man är 20.. Ja det gjorde jag xD

Okej, men när du blir 20 är det bara att du springer raka vägen till Wonk, lovar att det finns gott om grabbar för dig där.


   
SvaraCitera