Aviseringar
Rensa alla

Är det fel?


Ämnesstartare

Jag har sex med mitt ex flera gånger. Fast han verkar inte veta om han vill ha mig eller ej. Dock har jag gjort slut 2 ggr av en anledning, mest pga min svartsjuka och nu vet han inte vad han vill. Vi har sex, men vi är bara "kompisar" för tillfället, men ändå pussas vi och myser som om vi var tillsammans igen. Han vill väl bara börja om och se hur det blir om vi skulle bli tillsammans igen?

En gång ville han börja om, men så sa han att någon hade sagt att det är rätt skönt och bra att vara singel.. sen säger han till mig: "Visst är det skönt att vara singel". Jag sa att jag inte känner någon skillnad. Vill bara börja om och göra vårat förhållande bättre än dom förra vi hade.


   
Citera
Ämnesstartare

Vet ej vad som är rätt för er[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vet ej vad som är rätt för er[shake]

Inte jag heller. Ändå mår jag skitdåligt om jag försöker bryta kontakten med honom och om jag vill det, så hotar han med att ta livet av sig. Han säger att han sa så för att han älskar mig. Han vill nog bara se om det kan bli bättre i vårat förhållande.

Sen tror jag att han testar mig på nytt med min svartsjuka, för jag börjar släppa lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

så hotar han med att ta livet av sig

Låter ju perfekt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Låter ju perfekt [confused]

Det är mest för uppmärksamheten sägs det ju och det är sant. Men jag mår bara sämre om jag försöker bryta kontakten med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

så hotar han med att ta livet av sig

man kan inte vara med någon av den anledningen


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag ligger med mitt ex, dock så hade vi båda haft en ny partner och gjort slut över 1 år tidigare, vi umgås som nån blandning av kompis/kk/förhållande

ibland beter vi oss som ett gift gammalt par, ibland så hatar vi typ varann å vill knappt ens se åt varann för vi är så jäkla less! och ibland så är vi bara som kompisar, busar, ser film med kompisar o.s.v.

Men i eran situation verkar det inte vettigt, eftersom ingen av er verkar ha ens försökt gå vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Det är mest för uppmärksamheten sägs det ju och det är sant. Men jag mår bara sämre om jag försöker bryta kontakten med honom.

Mmm ni kanske båda är cp, släpp inte varandra, kan vara svårt att hitta ett nytt cp [zzz]


   
SvaraCitera

om ni pussas och gosar och har sex och är bra kompisar så är det ju precis som att ni har ett förhållande, fast det är öppet. eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Mmm ni kanske båda är muppar, släpp inte varandra, kan vara svårt att hitta en ny mupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hot" om självmord kan vara ett sätt att avsiktligt utstråla svaghet som i sin tur leder till hans mål: Att bli av med dig genom din förlorade attraktion, vem gillar svaga killar liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bomb Squad:

vem gillar svaga killar liksom?

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tidigare kommentarer. Jag vet att det han och jag håller på med låter rätt knasigt, det tycker jag med. Jag har fortfarande mina känslor för honom och han har "säkert" känslor för mig, annars skulle han inte hålla på och vara med på det. Vi har inte bestämt något om att vara "bara" vänner eller ha ett förhållande. Ingen av oss vet vad just HAN vill. Han säger att framtiden får avgöra.

Men som det verkar nu får det bara bli vänner... min mamma pratade med mig idag. Hon har fått mig att inse att han inte är något för mig. Han tar min energi och slösar bort allt. Han har bara utnyttjat mig hela tiden och fått mig att tro att det kommer bli bra, men han har bara fått mig att må sämre, det är därför jag mår så dåligt och illa även fast vi är sams.. så nu får jag knappt träffa honom längre för mamma. Hon gör verkligen rätt i det, bara jag som får bita ihop och försöka glömma honom, men inte lätt när man bor i samma stad och går i samma skola.. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla honom inte om ni inte har samma förväntningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

knulla honom inte om ni inte har samma förväntningar

Han utnyttjar mig då.


   
SvaraCitera