Aviseringar
Rensa alla

Är det fel att vilja ändra på sin pojkvän?


Ämnesstartare

Nachac:

Låter lämpligt.

undrar om det finns något företag som kan trycka visitkort med varierande titlar, om man bifogar en lång lista, så kan de trycka upp några av varje. jag skulle bli stamkund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: undrar om det finns något företag som kan trycka visitkort med varierande titlar, om man bifogar en lång lista, så kan de trycka upp några av varje. jag skulle bli stamkund.

Det tror jag absolut, eller du kan väl bara beställa visitkort med given information.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det tror jag absolut, eller du kan väl bara beställa visitkort med given information.

men det skulle ju bli typ 500 visitkort i 100 olika varianter, fem av varje. borde inte vara ett problem rent tekniskt, egentligen, men frågan är om något tryckeri skulle göra sig besväret.
värt att kolla upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

æ det beror på


   
SvaraCitera

åh herregud, vad synd om honom.


   
SvaraCitera

det låter mer som att du försöker vara hans mamma...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: men det skulle ju bli typ 500 visitkort i 100 olika varianter, fem av varje. borde inte vara ett problem rent tekniskt, egentligen, men frågan är om något tryckeri skulle göra sig besväret.
värt att kolla upp.

Finns nog någon internetsida du kan söka det hos, visitkortsmotsvarigheten till Vulkan.


   
SvaraCitera

plutten:
Jag vill att han ska nå sin fulla potential därför peppar jag honom att börja styrketräna, försöker få honom äta nyttigheter, bleka tänderna, gå till frisören regelbundet, sätta basiron på hans finnar, se till att han duschar och byter kallingar varje dag osv.

Du låter väldigt ytlig..


   
SvaraCitera
SOMBI

du behandlar honom som ett barn, beteer han sig som ett barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:
Jag vill att han ska nå sin fulla potential därför peppar jag honom att börja styrketräna, försöker få honom äta nyttigheter, bleka tänderna, gå till frisören regelbundet, sätta basiron på hans finnar, se till att han duschar och byter kallingar varje dag osv.

Det här bevisar bara det jag snackat om hela tiden. Snygga tjejer är ytliga och kan inte acceptera en som de är. Jag hade rätt!
Annars kan du ju skaffa en ny kille, jag tränar, jag har vita tänder, jag byter kallingar och har fin hy. Har lätt för att bli solbränd också och när jag blir det sitter brännan i läääänge.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Det här bevisar bara det jag snackat om hela tiden. Snygga tjejer är ytliga och kan inte acceptera en som de är. Jag hade rätt!
     

Men om det handlar om att vilja ändra på sin pojkvän genom att minska med att röka på, hjälpa till med att skaffa jobb och irritera sig på att han inte är så kärleksfull och vilja höra mer sådant - är det också ett negativt sätt att vilja ändra på någon?


   
SvaraCitera

Stekaren:

Snygga tjejer är ytliga och kan inte acceptera en som de är. Jag hade rätt!

snygga killar är likadana 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krigarprinsessan:

snygga killar är likadana 

Visst men vi är iallafall ärliga om det.

sommargåvan:

Men om det handlar om att vilja ändra på sin pojkvän genom att minska med att röka på, hjälpa till med att skaffa jobb och irritera sig på att han inte är så kärleksfull och vilja höra mer sådant - är det också ett negativt sätt att vilja ändra på någon?

Var det det det handlade om? Nej det var det inte
Världsrekord i "det"…


   
SvaraCitera
penja

tevepro:
varför blev du ihop med honom om dessa saker stör dig? Om de inte stör dig så borde det inte vara ett problem från början, eller? Ett förhållande handlar också om att acceptera brister, glöm inte det.

mår dåligt över att jag klagar på dina skor :(((((


   
SvaraCitera