Aviseringar
Rensa alla

Är det fel av mig att inte gilla bögar?


Ämnesstartare

Jag tycker inte det är fel att vara bög, men jag blir typ äcklad av bögar och vill inte ha bögkompisar [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

det är okej

fast vill ändå fråga: varför? [crazy]


   
SvaraCitera

nej så länge du inte hatar så är det lugnt.
men jag antar att du har killkompisar och om någon av dom skulle visa sig vara bög vad skulle du göra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men let's say att du blir kompis med en kille utan att han berättat att han är bög. bryter du vänskapen när du får reda på det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag antar att du har killkompisar och om någon av dom skulle visa sig vara bög vad skulle du göra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning [crazy]

Jag har kompisar som gör bögskämt och tar på varandra och så, och det tycker jag är ok men det finns en bög i min klass som beter mer feminint än de flesta tjejer jag tycker det är skitäckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

det finns en bög i min klass som beter mer feminint än de flesta tjejer jag tycker det är skitäckligt

Hur beter du dig mot honom då? Är ni taskiga mot honom? [sad]


   
SvaraCitera

emilsh:

beter mer feminint än de flesta tjejer jag tycker det är skitäckligt

varför?
varför är det äckligt att han är sig själv?
varför är det äckligt att han är feminin så länge han inte tvingar sin femininitet på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, du är bara en trångsynt homofob det är helt okej [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur beter du dig mot honom då? Är ni taskiga mot honom?

Nej, jag beter mig normalt fast jag känner honom inte så bra, mina kompisar brukar inte heller vara taskiga fast vissa snackar skit om honom bakom ryggen och en gång på haha du skulle ha sett hans min så petade min kompis honom på röven med en innebandyklubba. haha du skulle ha sett hans min

qazedctgb:

varför?
varför är det äckligt att han är sig själv?
varför är det äckligt att han är feminin så länge han inte tvingar sin femininitet på dig?

Vet inte, har aldrig tänkt på varför...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

en gång på gympan så petade min kompis honom på röven med en innebandyklubba. haha du skulle ha sett hans min

Antar att du var med på det hela och stod och skrattade.. Inte okej hörru.. Dra nåt gammalt över dig! [mad]


   
SvaraCitera

emilsh:

Vet inte, har aldrig tänkt på varför...

varför bryr du dig om sexualliteten på folk du själv inte är intresserad av? varför ägnar du dom så mycket av din tid så du skriver trådar på um om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Antar att du var med på det hela och stod och skrattade.. Inte okej hörru.. Dra nåt gammalt över dig!

Ja jag försökte att inte skratta fast jag skrattade, fast mest åt hans min

Btw. är det mer fel att göra som min kompis på en bög än på en hetero?


   
SvaraCitera

emilsh:

Btw. är det mer fel att göra som min kompis på en bög än på en hetero?

han gör det ju för att han är bög och det gör det mer fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

varför bryr du dig om sexualliteten på folk du själv inte är intresserad av? varför ägnar du dom så mycket av din tid så du skriver trådar på um om det?

Jag undrade bara om det är ok att tycka så. Jag hade en diskussion med 2 tjejkompisar idag det var därför jag undrade....


   
SvaraCitera