Aviseringar
Rensa alla

Är det här kul?


Ämnesstartare

En 20 åring kittlar en 10 åring sen råkar 10 åringen hamna på 20 åringens mage och sedan flyttar 20 åringen ned barnet mot sitt könsorgan och fortsätter. Sen efter en stund säger han till mig, lite diskret, "kolla" och juckar mot barnet typ 4 gånger. Sen skrattar han. Barnet fattar ingenting

Är jag konstigt som blev skitarg på 20åringen? Ville gråta jättemkt och gjorde det vid ett senare tillfälle, inför honom. Sen skrek jag på honom... Och blev anklagad för att vara känslig och torr


   
Citera
Ämnesstartare

inte alls konstigt. det är ju övergrepp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

övergrepp är att ta i rejält, men det är den typ av missriktad "humor" (antar att det var vad han försökte åstadkomma, annars kan ni gå tillbaks till övergreppsteorin) man kan förvänta sig av en 14åring, inte en närmare vuxen människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absurt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: man kan förvänta sig av en 14åring, inte en närmare vuxen människa

aa, mentalt är han yngre än 14. Vrf utvecklas man inte?? Är man inte pundare eller utvecklingsstörd, förstår jag inte riktigt vrf man stannar i en ålder... Kanske har med uppväxten att göra?Han kunde göra liknande saker mot mig

Hjärtlös: inte alls konstigt. det är ju övergrepp...

aa men han skrattade när jag sa det. Han sa att det är så man uppfortstrar pojkar, så de blir män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: aa men han skrattade när jag sa det. Han sa att det är så man uppfortstrar pojkar, så de blir män

det är det verkligen inte. härskartekniker och övergrepp är bara vidrigt och ingen hållbar metod. man får barn att känna sig osäkra genom att hålla på sådär. förfärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: det är det verkligen inte. härskartekniker och övergrepp är bara vidrigt och ingen hållbar metod. man får barn att känna sig osäkra genom att hålla på sådär. förfärligt.

Mm 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

aa, mentalt är han yngre än 14. Vrf utvecklas man inte?? Är man inte pundare eller utvecklingsstörd, förstår jag inte riktigt vrf man stannar i en ålder... Kanske har med uppväxten att göra?Han kunde göra liknande saker mot mig
aa men han skrattade när jag sa det. Han sa att det är så man uppfortstrar pojkar, så de blir män

pundare och utvecklingsstörda är inte så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Absurt.

Vet... Blir så arg. Ännu argare över att det är jag som framstår som konstig enligt honom :@ och att jag fortfarande tycker om honom haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte konstig alls, du verkar normalt funtad. han däremot verkar obehaglig som tusan. var det hans barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Är man inte pundare eller utvecklingsstörd, förstår jag inte riktigt vrf man stannar i en ålder...

Förvirrad


   
SvaraCitera

debepe: Är jag konstigt som blev skitarg på 20åringen?

hade ocksa blivit jattearg. sjukt att han ens kom pa tanken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som att han är lite störd. Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: förstår jag inte riktigt vrf man stannar i en ålder... Kanske har med uppväxten att göra?

 gissar på trasig uppväxt ja, har en kusin som aldrig kommer att bli äldre än 14 trots att hon är typ 23 nu, pga det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Låter som att han är lite störd.

Han är det!! Väldigt störd, om jag får säga det själv

terrormat: hade ocksa blivit jattearg. sjukt att han ens kom pa tanken

Veet! Resten av dagen kränkte han mig och skrattade åt mig :@@@@@@@@@@@@@@@@@22 att han ens vågar hålla på äckligt sedan fortsätta. 

Hjärtlös: du är inte konstig alls, du verkar normalt funtad. han däremot verkar obehaglig som tusan. var det hans barn?

Tack men jag gör också konstiga saker 🙁 dock inte mot andra... Snarare mot mig själv, med tanke på att jag bryr mig om en sjuk och skadlig person.

Ne, om det hade vart hans barn hade han fått barn när han var 10... Det var hans kompis barn. Vi var hemma hos dem och hans kompis var i ett annat rum. Blev skitarg och ställde mig vid dörren och sa att jag skulle gå. Hans kompis tyckte jag var askonstig 🙁


   
SvaraCitera