Aviseringar
Rensa alla

är det här nomalt beteende av en 25 årig man? ööuhhm?


Ämnesstartare

Nachac:

Om han började med det här beteendet ungefär när han började gå ut kanske det är han som gör saker han inte borde och projicerar det på dig. Det är ett vanligt beteende.

OMG! Jag fick känslan av att han inte ville va ihop eftersom att han började vara ute o festade hela tiden (vi kom hem efter att ha varit i Grekland i 6 veckor dagen innan han började gå ut).

Men igår på lunchen (vi träffas o har lunch varannan dag) så sa han; "Nu när jag har varit ute så mycket den senaste tiden så känner jag verkligen hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag uppskattar dig" ... kanske han har dåligt samvete över nåt?


   
SvaraCitera

AGAPI:

sitter och pratar med nån senig datanördskille med flööötigt hår o finnar

Du har ju pojkvän, vad spelar det då för roll hur de killar du umgås med ser ut? [confused] För övrigt låter det som att dina kompisar går ut på jävligt skumma ställen där det ska vara helt omöjligt att dansa utan att bli tafsad på.

AGAPI:

OMG! Jag fick känslan av att han inte ville va ihop eftersom att han började vara ute o festade hela tiden (vi kom hem efter att ha varit i Grekland i 6 veckor dagen innan han började gå ut).

Men igår på lunchen (vi träffas o har lunch varannan dag) så sa han; "Nu när jag har varit ute så mycket den senaste tiden så känner jag verkligen hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag uppskattar dig" ... kanske han har dåligt samvete över nåt?

...

Vore jag du skulle jag ha stora, skrikande jävla varningsklockor bultandes i huvudet vid det här laget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Vore jag du skulle jag ha stora, skrikande jävla varningsklockor bultandes i huvudet vid det här laget.

okej, tack för tipsen. jag ska snacka med honom när han kommer hem.

Men vrf skulle du ha varningsklockor, egentligen? Han säger att han älskar mig 17593+848 gånger om dagen, men bara inte på det sättet kanske...

(ursäkta att jag låter som en förvirrad o blåst 14 åring som inte fattar någonting, men det här är lite svårt för mig att ta in. alltså denna plötsliga förändring).


   
SvaraCitera

AGAPI:

Men vrf skulle du ha varningsklockor, egentligen? Han säger att han älskar mig 17593+848 gånger om dagen, men bara inte på det sättet kanske...

Nachac:

Om han började med det här beteendet ungefär när han började gå ut kanske det är han som gör saker han inte borde och projicerar det på dig. Det är ett vanligt beteende.

Av den anledningen.

Han själv är ute till fem på morgonen hur ofta som helst, men han flippar ur för att du går ut en gång och inte specificerar att det kommer vara killar på festen? Det är liksom inte rimligt. Det låter lite som att nån associerar festande med dåliga grejer för ett förhållande, right?

Sen kommer han helt plötsligt och ska vara jätteputtenuttig och berätta hur mycket han älskar dig och sådär. "Nu när jag varit ute så mycket"...?

Jag vill tro att det är jag som är allmänt misantropisk, men... sorry. Du borde faktiskt få varningsklockor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag vill tro att det är jag som är allmänt misantropisk, men... sorry. Du borde faktiskt få varningsklockor.

shit. Du har fan rätt. jag ska snacka med honom när han kommer hem[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget bra beteende från honom. Han borde inte brusa upp och bry sig nämnvärt.


   
SvaraCitera

Han vill inte att någon ska sno hans lilla dyrgrip [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AGAPI:

Vad jag försöker säga är att han är inte (förlåt för mina fördommar som nu ska komma) stor, muskulös med taueringar som skriker, svär o slår sin fru...

Spelar ju ingen roll, kommentarerna här avser din pojkväns beteende.


   
SvaraCitera

Han verkar ha kontrollbehov. Det är jobbigt med killar som har kontrollbehov [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Han verkar ha kontrollbehov. Det är jobbigt med killar som har kontrollbehov[sad]

hmm....mm, men varifrån kom kontrollbehovet så plötsligt ?


   
SvaraCitera

Dålig självkänsla -> svartsjuk


   
SvaraCitera

sly**![smile]


   
SvaraCitera

AGAPI:

shit. Du har fan rätt. jag ska snacka med honom när han kommer hem[sad]

Lycka till. Och låt oss hoppas att jag har fel! [smile]


   
SvaraCitera

nej det är inte normalt av honom att vara hetero.


   
SvaraCitera

Vet inte men, "en svartsjuka människor brukar oftast vara den största syndaren"


   
SvaraCitera