Aviseringar
Rensa alla

Är det kanske inte så konstigt..?


Ämnesstartare

isola:

Tror jag sett ngn såpa med exakt samma handling[rolleyes]

Jo men otroligt nog så kan sådant skit hända...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LeatherHarley:

Jo men otroligt nog så kan sådant skit hända...

Tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LeatherHarley:

hon letade efter sin familj och där ibland en bror... (Många har nog börjat att fatta nu)
Jag råkade vara hennes bror och jag menar vi älskar varandra och vi visste inget och vi vill inte göra slut.

Whoa. Låter som taget ur någon film eller roman. [love]

LeatherHarley:

Är vi helt blåsta eller kan det finnas något som säger att det är okej för oss att känna mer än bara syskonkärlek?

Känner ni att ni älskar varandra är det klart att ni ska hålla ihop. Förhållanden mellan syskon är tabu av den anledningen att ett eventuellt barn har större chans att drabbas av sjukdomar som kan finnas i släkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Incest är lite sexigt.


   
SvaraCitera

LeatherHarley:

Jag råkade vara hennes bror och jag menar vi älskar varandra och vi visste inget och vi vill inte göra slut.

ouch måste jag säga [confused]

jag tycker inte ni ska gå längre än vad ni gjort hittils så ni inte krånglar till det för mycket med släkten.

men hur som helst är släkten värst man vet aldrig vad för död katt man kan hitta i garderoben, eller vad för mörka hemligheter släkten döljer [confused]


   
SvaraCitera

Hezkirin:

[tired]

[love]

LeatherHarley:

Vem fan är den här killen? [tard]

ja venne?

Hezkirin:

Tror han gillar glass.

Hur fan visste du det ? [censur]


   
SvaraCitera

Lol, såpopera ftw.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lol, såpopera ftw.

nej operasåpa [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucy:

Förhållanden mellan syskon är tabu av den anledningen att ett eventuellt barn har större chans att drabbas av sjukdomar som kan finnas i släkten.

Vi hade redan bestämt oss båda två att vi inte skulle ha barn när vi flyttade ihop. Jag är inte så bra på faders prylen då jag aldrig har haft någon förebild för det.


   
SvaraCitera
smisk

Jo, jag tycker det låter konstigt. Skulle jag bli kär i någon som senare visar sig vara min bror skulle jag bli äcklad.


   
SvaraCitera

LeatherHarley:

Jag råkade vara hennes bror och jag menar vi älskar varandra och vi visste inget och vi vill inte göra slut.

Incest.... NÄÄE. [shake] Äckligt även om ni inget visste. Gör slut.


   
SvaraCitera

GLAMOR! Är det inte i Glamor som de händer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LeatherHarley:

Vi hade redan bestämt oss båda två att vi inte skulle ha barn när vi flyttade ihop.

Vem vet vad framtiden för med sig. Ni kanske vill skaffa barn i framtiden. Finns ju alltid adoption, spermiedonationer och liknande ting. Det finns många sätt att få barn i vår tid.

Det finns dock ingen anledning att hålla er skillda åt tycker jag. Gör vad ni känner är rätt. Lyckönskningar till er båda. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucy:

Lyckönskningar till er båda. [love]

Man tackar, känns skönt att det finns någon som håller med oss. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What are the odds [rolleyes]


   
SvaraCitera