Aviseringar
Rensa alla

är det möjligt att min kompis är gravid?


Det här är ganska irrelevant men jag hade oskyddat sex med min flickvän ett flertal gånger, men det slutade bra och hon blev inte gravid.

Nästa gång det här händer dig eller din kompis ta "dagen efter piller"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oh okej, tack så mycket! :):)


   
SvaraCitera

ms_A:

Kommer ägglossningen 14 dagar efter mensen e slut eller 14 dagar efter den börjar?

14 dagar innan mensen kommer...
alltså beror på hur lång din menscykel är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men har det någon gång hänt samma sak med din flickvän som med min kompis då? ja det ska jag säga till henne, & jag ska också göra det i för säkerthets skull 🙂


   
SvaraCitera

onlyrobins:

men har det någon gång hänt samma sak med din flickvän som med min kompis då? ja det ska jag säga till henne, & jag ska också göra det i för säkerthets skull 🙂

Hmm, nu hänger jag inte med [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack! 🙂 ägglossningen kommer 14 dagar efter du har haft din mens. & jag tror inte det är någon fara, för du tog ju en dagen efter pilla och oavsett om det är olika i sverige eller utomlands där du var så har det samma effekt 🙂


   
SvaraCitera

Shit jag e helt lost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha aw, men skitsamma det var inget viktigt :$


   
SvaraCitera

En annan sak jag funderat på är om mellanblödning är ett tecken på att man inte är gravid? Pga av pillret alltså. Förlåt jag bara nojar kanske[blush] men ni vet fy fan.


   
SvaraCitera

ms_A:

mellanblödning

Av dagen efter piller?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Av dagen efter piller?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det betyder nog att du var gravid men att fostret kom ut, men att forsret försvann eftersom du tog en dagen efter tablett .. 🙂


   
SvaraCitera

ms_A:

ja

Det är ett tecken på att det har fungerat! Men man gör graviditetstest för säkerhets skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tror ni att min kompis inte behöver vara orolig? .. 🙂


   
SvaraCitera

onlyrobins:

det betyder nog att du var gravid men att fostret kom ut, men att forsret försvann eftersom du tog en dagen efter tablett .. 🙂

Macktorsken:

Det är ett tecken på att det har fungerat! Men man gör graviditetstest för säkerhets skull.

Tack för svaren, ni lugnade mej lite [y] shit va många som måste noja sej hela tiden.. stackars flickor..


   
SvaraCitera