Aviseringar
Rensa alla

Är det någon annan än jag som...


Jag gör det en del. Tror det är ett tecken på att man har ganska så kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]UM är så mycket mer behagligt, o laddar snabbare nu på min aningen trötta bärbara dator och lite trötta mobila bredband också[love]

Vilken skillnad[love]

Funderar på om jag ska blockera headern också[ops]

Nu ser mitt ut som Åttas. Ehh ja, förutom att jag inte kan göra alla dom hemskheter mot användare som han kan^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen ta print screen, så att jag får se vad ni pratar om? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va, är ni seriösa? Menar ni "Klara lifvet"-annonsen? Hur fan lyckas ni ha kul med den? [confused]

Jag har inte ens tänkt på den, min hjärna filtrerar bort all reklam från mitt medvetande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Hahah jag gör samma sak[bigsmile] Trodde jag var den enda som gjorde det!


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Kan ingen ta print screen, så att jag får se vad ni pratar om? [sad]

Här

Nu var det i och för sig en rätt dålig bild men de där sakerna följer muspekaren i den annonsen. Har du ingen sån där uppe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har du ingen sån där uppe?

Nä, jag kör med samma som åtta [party]


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Nä, jag kör med samma som åtta [party]

Aha okej, ja det är väl skönt att slippa sånt där. Men vi verkar vara många som har roligt med den, fast egentligen är det väl ett enormt slöseri med tid. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nu var det i och för sig en rätt dålig bild men de där sakerna följer muspekaren i den annonsen.

Är det så kul? [confused]


   
SvaraCitera

Spartakus:

Är det så kul? [confused]

Ja, efter Mario Galaxy 2 är det helt klart årets största händelse inom nöjesindustrin.

Nej men det blir lätt att man pillar med den i brist på annat. Men nu har jag varit ren i snart ett dygn så förhoppningsvis har jag tröttnat nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte tänkt på den förrän nu, och finner den inte roande[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Blockerar lyckligtvis alla annonser. Dör varje gång jag loggar in på UM på en dator som inte automatiskt filtrerar bort alla vidriga flash-annonser.


   
SvaraCitera