Aviseringar
Rensa alla

är det någon annan som tycker att detta är konstiigt ?


Ämnesstartare

Jag vet inte vad det är för fel på mig.. Först så "tänder" jag på killar sen tjejer och så hoppar det runt sådär hela tiden. [blush]

Tänder är nog inte rätt ord men ni fattar och ni som är homosexuella don't take it wrong men jag tycker att det är rikitgt nasty att vara homo.

Asså jag tycker bara det är fel att tjej och tjej o tvärtom ska vara tsm, tycker bara så.

Varje gång jag ser en söt tjej eller ser en modell så tänker jag som en kille och tänker på det hela tiden, lyssnar på låtar som påminner mig om fina tjejer osv.[chocked] och varje gång jag ser någon fin tjej så blir jag typ beroende av den, t.ex Adriana Lima är jag helt beroende av [shake] kan någon hjälpa mig, någon som har tips på vad jag ska göra ? Är detta ett tecken på att jag kanske är homosexuell [shake] för jag vill VERKLIGEN inte vara homo det bara blir så i mina tankar och kan inte rå för det [shake][sad]


   
Citera

Hur ska någon kunna hjälpa dig menar du? annat än någon form av psykolog som kan hjälpa dig att acceptera din eventuella homosexualitet.


   
SvaraCitera
Jont
 Jont

tänkte faktiskt säga nästan exakt vad du sa där Dekadent


   
SvaraCitera

du är gay, grattis!


   
SvaraCitera

Du är bi, eller gay.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du är gay, grattis!


   
SvaraCitera

du är inte homosexuell, dom andra förstår bara inte
försök stärk din heterosexuella sida och undvik annat ett tag
efter ett tag provar du din homosida - finns den kvar är du kanske homo- eller bisexuell.
Man utvecklar sin sexualitet hela tiden... *har en teori som jag inte bör säga såhär publikt då folk kan ta illa upp* pma om du undrar mer.

Det kan även bara vara en fetisch du har, en del kan ju inte sluta tänka på händer, fötter m.m.


   
SvaraCitera

n00b


   
SvaraCitera

du har bara inte träffat mej än[smile]


   
SvaraCitera