Aviseringar
Rensa alla

är det någon planerad UM träff ?


Ämnesstartare

Ja, blir det något i framtiden? Vore kulnå träffa folk även om jag kanske inte är så gillad på forumet, Kan inte söka efter tråd såLedsen


   
Citera

Det var väll någon nu i november? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

kanske dags att någon styr upp "barn"vänliga träffar nu när det är så många ungdomar här. känns lite knas om 14-åringar ska hänga med folk på 20+


   
SvaraCitera

S3ON skapade en tråd idag, var dock först vid nyår. En intressekoll-tråd. Om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
kanske dags att någon styr upp "barn"vänliga träffar nu när det är så många ungdomar här. känns lite knas om 14-åringar ska hänga med folk på 20+

Jo kanske det Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag kan ordna en träff med saft och bullar om du har lust att komma upp hit ... och står för alla utgifter. 


   
SvaraCitera

mens:
kanske dags att någon styr upp "barn"vänliga träffar nu när det är så många ungdomar här. känns lite knas om 14-åringar ska hänga med folk på 20+

aa dt e nog lite weird att supa med 14-åringar, fast det har väl skett genom um-tiderna 1då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

aa dt e nog lite weird att supa med 14-åringar, fast det har väl skett genom um-tiderna 1då? 

Det hare säkert häntTumme upp


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Det hare säkert häntTumme upp

Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tumme ned

Var det en dålig sak? Rodnar


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Var det en dålig sak? Rodnar

ja 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

aa dt e nog lite weird att supa med 14-åringar, fast det har väl skett genom um-tiderna 1då? 

säkert


   
SvaraCitera

det är inte riktigt säsong för sådana under vinterhalvåret


   
SvaraCitera