Aviseringar
Rensa alla

Är det någon som oroar sig för svininfluensan?


Ämnesstartare

Jo, svininfluesan har ju funnits nu ett tag och tagit ett par liv ute i världen. Men min fråga är. Är det någon som över huvudtaget oroar sig över det? Sist jag hörde var det ungefär 2.000 stycker personer som hade dött av den. Så vad tycker ni om svininfluensan.


   
Citera

Mediatorka ftw tycker jag.


   
SvaraCitera

Oroar mig - inte!
Den där är inte farligare än andra influensor.


   
SvaraCitera

lol på den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah! nej


   
SvaraCitera

Inte ett dugg[y]


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle vilja säga att den inte alls är farlig, det är ett påhitt av läkemedelsföretagen för att få in pengar, helt klart.
vaccinet har andra avsikter än att hjälpa dig.. tvärt om

http://www.nyapolitiken.biz/medicin_o_halsa/medicin_o_halsa_index.html


<--

"om sidorna jag länkade till är till flera artiklar (eller vad man ska kalla det) om hur många HÖGT uppsatta personer runtom i världen är med i en conspiration vars mål är att massmörda 5 MILJARDER människor inom loppet av 10 år. Anledning? En anledning är att erövra USA(och andra länder antagligen) och att få tillgång till Nordamerikas orörda olja. Och vad mer? Vi får väl se.

En journalist vid namn Jane Burgermeister har tillsammans med FBI i tyskland skickat in en stämningsansökan mot WHO(World Health Organisation), FN och flera av de högst rankade inom regeringen och bolagschefer angående bioterrorism och försök att begå massmord.
Jane har också i April anklagat bla. Baxter AG och Avir Green Hills Biotechnology för produceringen av förorenat vaccin mot fågelinfluensa, åberopande att det var en avsiktlig handling för att orsaka och tjäna pengar på en pandemic.

Baxter "RÅKADE" också skicka ut 72 kilo vaccin som smittats med dödlig fågelinfluensa.Dom beklagade det och sa att det var ett misstag. Men hur gör man ett sånt misstag?

Det är många RIKTIGT högt uppsatta personer som är med i denna "conspiration", vilket av några är:

(Taget från sidan)
Bevis presenteras för att de svarande, Barack Obama, president i USA, David Nabarro, FNs systemcoordinator för influensa, Margaret Chan, Director-General för WHO, Kathleen Sibelius, Secretary of Department of Health and Human Services, Janet Napolitano, Secretary of Department of Homeland Security, David de Rothschild, bankir, David Rockefeller, bankir, George Soros, bankir, Werner Faymann, österrikisk kansler, och Alois Stoger, österrikisk hälsominister, MED FLERA.

Så tidigt som år 1976 dog 25 personer i USA pga. VACCINET.
USA TVINGAR befolkningen nu att ta vaccinet, varför?
Norge TVINGAR befolkningen att ta vaccinet, dom kan tom. hota med vapen om så skulle behövas.
Samma sak med Tyskland.

Lite lustigt är också hur snabbt dom tillverkar vaccinet. Brukar inte det ta tid? Kan dom skicka ut det om en månad? Eller hade dom redan det utvecklat när dom med vilja skickade ut svininfluensan? Det är frågor som förhoppningsvis kommer till svars.
"

saxat men läsvärt


   
SvaraCitera

Kom hit med den bara. Tror du seriöst att en liten influensa skrämmer mig lixom [confused]

Och så dör jag i den bara för det [zzz]


   
SvaraCitera

tycker den är snygg


   
SvaraCitera

Fredagsmys:

axter "RÅKADE" också skicka ut 72 kilo vaccin som smittats med dödlig fågelinfluensa.Dom beklagade det och sa att det var ett misstag. Men hur gör man ett sånt misstag?

Det är många RIKTIGT högt uppsatta personer som är med i denna "conspiration", vilket av några är:

LÄS MER HÄR:

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten

[y]


   
SvaraCitera

Inte alls, ska nog inte vaccinera mig heller tror jag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsguden:

LÄS MER HÄR:

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten

[y]

Tack! bra läsning!
undra hur detta slutar..
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bring it on, bitch! [bigcheers]


   
SvaraCitera