Aviseringar
Rensa alla

Är det någon som vill prata?


Ämnesstartare

Och inte bara prata tomma ord utan verkligen prata om något viktigt?

Jag är extremt ensam och har inga kompisar och har därför registrerat mig på denna sida för att hitta någon man kan kalla ''kompis''.
Är intresserad av djupa samtal och diskussioner om livet och andra viktiga (eller oviktiga?) saker.
Så om du har lust att slösa tid på att prata med mig: skicka pm. Skriv till exempel ''Hej''. Det känns som en bra start.
Mvh ensam och olycklig, rakt från hjärtat.

PS. Jag heter hanna.
PS2. Snälla skriv till mig.


   
Citera

konst-ig:

Jag är extremt ensam och har inga kompisar och har därför registrerat mig på denna sida för att hitta någon man kan kalla ''kompis''.

[love]


   
SvaraCitera
höna

pratar inte med konstiga människor[blush][blush]

konst-ig:

PS. Jag heter hanna.

heter också d!!! då kan du inte va konstig ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

pratar inte med konstiga människor

Haha


   
SvaraCitera

Om du vill ha kompisar är det här rätt sida. [smile] Häng här och var inte dum i huvudet (kan fungera ändå) men undvik iaf att sliskragga på alla tjejer. [tard]

Den här tråden ger en liten udda start dock, man brukar ju vanligtvis dölja sina mörka hemligheter tills efter man känner personen. [cute]

höna:

heter också d!!! då kan du inte va konstig ju

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Den här tråden ger en liten udda start dock, man brukar ju vanligtvis dölja sina mörka hemligheter tills efter man känner personen.

Jag värdesätter ärlighet och tror att det är viktigt att vara rakt på sak.


   
SvaraCitera

konst-ig:

Jag värdesätter ärlighet och tror att det är viktigt att vara rakt på sak.

Jo jo, det är en fin inställning men nu kommer folk redan innan de talat med dig undra vad det beror på att du inte har några vänner enligt utsago.

Alla kan ju inte vara lika perfekta som jag och helt sakna fördomar. [crazy][wink]


   
SvaraCitera

Var inte bara hänga här ett tag, kolla lite trådar, prata lite allmänt strunt och bara ha de trevligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Var inte bara hänga här ett tag, kolla lite trådar, prata lite allmänt strunt och bara ha de trevligt?

Jag ser helt enkelt ingen mening i att prata strunt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Jo jo, det är en fin inställning men nu kommer folk innan de talat med dig undra vad det beror på att du inte har några vänner enligt utsago.

Jag har inga vänner eftersom jag inte har träffat någon jag vill vara vän med än. Därför, i sökandet efter denna någon, har jag blivit med på denna sida.


   
SvaraCitera

konst-ig:

Jag har inga vänner eftersom

konst-ig:

Jag ser helt enkelt ingen mening i att prata strunt


   
SvaraCitera

konst-ig:

Jag har inga vänner eftersom jag inte har träffat någon jag vill vara vän med än. Därför, i sökandet efter denna någon, har jag blivit med på denna sida.

Okej, nu framstår du som en otrevlig person.

konst-ig:

Jag ser helt enkelt ingen mening i att prata strunt

[zzz]


   
SvaraCitera

Har du varit på UM förut?

Jag gillar också djupare diskussioner, men det kan vara nice ibland med skoj och humor.


   
SvaraCitera

konst-ig:

Jag ser helt enkelt ingen mening i att prata strunt

du o jag kan nog ha fina diskussioner :), jag pm:ar dig om några timmar, måste till le school


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pewtersmith:

du o jag kan nog ha fina diskussioner :), jag pm:ar dig om några timmar, måste till le school

Gör det!


   
SvaraCitera