Aviseringar
Rensa alla

Är det något fel på mig?


Ämnesstartare

det var ett tag sen(2-3 år). som jag sålde sex, ingen big deal för mig tänkte jag. men jag har i efterhand fått veta att jag misshandlade mig själv och bettede mig riktigt ovärdigt mot mig själv. själv känner jag mig varken kränkt, felbehandlad eler liknande. är det något fel på mig?


   
Citera

Btw, vem köpte och hur mycket fick du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Vad är det för jävla fråga?

en bra fråga, så som nästan alla bestämande politker och dylikt resonerar verkar det som om jag ska känna skam mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Btw, vem köpte och hur mycket fick du?

äldre kvinna(30-35) 1500:-


   
SvaraCitera

Nä, alla är olika


   
SvaraCitera

Dead Art:

Nä, alla är olika

[cool]


   
SvaraCitera

kul att se att även killar varit i den branschen, ifa man skulle behöva pröva på[blush]


   
SvaraCitera

grön_apa:

en bra fråga

Nej, en efterbliven fråga.

grön_apa:

så som nästan alla bestämande politker och dylikt resonerar verkar det som om jag ska känna skam mm.

Det du bör känna skam för är att du bryr dig om hur efterblivna politiker resonerar.

Så, nu till det väsentliga; får jag köpa eller?


   
SvaraCitera

grön_apa:

äldre kvinna(30-35) 1500:-

Respekt! [bigcheers]

Va hon het eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Respekt! [bigcheers]

Va hon het eller?

sådär, ingen 10 men inte ful heller.

Zwift:

Så, nu till det väsentliga; får jag köpa eller?

haha nä


   
SvaraCitera

grön_apa:

sådär, ingen 10 men inte ful heller.

Hur fick ni kontakt? Eller liksom hur kom det hela sig?

grön_apa:

haha nä

Skyll dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Hur fick ni kontakt? Eller liksom hur kom det hela sig?

ute på en random ölpub(jävligt ont om tjejer), ser henne, flörtar lite(mest på skoj)som vanligt. då jag kom närmare viskar hon att jag får 1500 om jag följer med henne hem. skyst deal tänkte jag. hade liksom kunnat sätte henne endå men extra cash är aldrig fel.


   
SvaraCitera

grön_apa:

själv känner jag mig varken kränkt, felbehandlad eler liknande. är det något fel på mig?

du kanske tänder på att bli förnedrad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

du kanske tänder på att bli förnedrad?

haha kände mig inte specielt förnedrad heller.


   
SvaraCitera

grön_apa:

ute på en random ölpub(jävligt ont om tjejer), ser henne, flörtar lite(mest på skoj)som vanligt. då jag kom närmare viskar hon att jag får 1500 om jag följer med henne hem. skyst deal tänkte jag. hade liksom kunnat sätte henne endå men extra cash är aldrig fel.

Gött

Nä men så klart du inte ska känna skuld för det, ta aldrig på dig oförtjänt skuld, oavsett vad samhället säger! Sätt aldrig någonting över ditt eget intellekt,.


   
SvaraCitera