Forumet - Är det något fel på mig?

Är det något fel på mig?

877 0 37
Visar sig att mina ex slutar upp som svin och fruktansvärda människor efter det tagit slut. Var dom såhär från början tro, det vill säga att jag dras till hemska människor, eller är det faktiskt jag som gör dom såhär?

Tänker aldrig mer ha ett ex.

Dom är allså inte klassiska svin som är otrogna och beter sig otrevligt utan dom har nu blivit anmälda för diverse fruktansvärda saker och jag mår typ på riktigt dåligt.
Outro:

Visar sig att mina ex slutar upp som svin och fruktansvärda människor efter det tagit slut. Var dom såhär från början tro, det vill säga att jag dras till hemska människor, eller är det faktiskt jag som gör dom såhär?

det är för att du är så fantastisk att de inte klarar sig utan dig och så får de feber i hjärnan

jag menar allvar

Outro:

Tänker aldrig mer ha ett ex.

[love]

Outro:

Dom är allså inte klassiska svin som är otrogna och beter sig otrevligt utan dom har nu blivit anmälda för diverse fruktansvärda saker och jag mår typ på riktigt dåligt.

finns det någon som kan trösta dig?

kram

Spana också in:

Outro:

2/3.Vill helst ej nämna det.

ok.

Hur som helst kan du inte tänka så, människor förändras, du är inte samma människa som för tre år sedan, du känner inte samma saker, du hoppas inte på samma saker, då åtrår inte samma saker, och det är samma sak med dina ex. De personerna du kände finns inte längre, de finns bara i det förflutna. De personerna som du valde att vara med är inte desamma som gör fruktansvärda val idag.