Aviseringar
Rensa alla

Är det nåt fel på mej?


Sandra

i grundskolan blev jag och mina tjejkompisar mobbade av ett elakt gäng tjejer. Jag vet än idag inte varför.. jag har alltid varit väldigt smal och det var inte mobbarna direkt så de var förmodligen avundsjuka och mådde bara själva bra genom att vara elak mot andra. Så är det alltid! Precis som alla supermodeller.. det är mobbnings offrena som är de som strålar och mobbarna som förblir svaga. När jag träffar de idag så ser jag att de inte mår bra. Alltså i form av fetma och allmänt negativ energi kring sig.

Vad jag försöker säga är att fortsätt göra precis som du vill för det handlar INTE om dig. Du kommer bli starkare om du struntar i dem och bara håller ut. Det är de som skämmer ut sig själv och vet du vad, de kommer att skämmas hela livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olivia164Kista:
men skit i va folk tkr för i helvete

lana del rey:
Skit i vad andra tycker, jag tycker ditt hår är skit coolt (dock inte ngt jag skulle vela, skulle nog inte passa i det)

Jag tycker iallafall du är cool, du är bara 14 och det är nog tjejerna med, dem är fortfarande osäkra på vilka dem är och vad dem vill, basic bitches, men du är säker på dig själv och vågar stå för dig själv. Snart är den jobbiga tiden i skolan över, du kommer hitta andra som är som dig. 

Lyssna noga på texten 🙂

Sandra:
i grundskolan blev jag och mina tjejkompisar mobbade av ett elakt gäng tjejer. Jag vet än idag inte varför.. jag har alltid varit väldigt smal och det var inte mobbarna direkt så de var förmodligen avundsjuka och mådde bara själva bra genom att vara elak mot andra. Så är det alltid! Precis som alla supermodeller.. det är mobbnings offrena som är de som strålar och mobbarna som förblir svaga. När jag träffar de idag så ser jag att de inte mår bra. Alltså i form av fetma och allmänt negativ energi kring sig.

Vad jag försöker säga är att fortsätt göra precis som du vill för det handlar INTE om dig. Du kommer bli starkare om du struntar i dem och bara håller ut. Det är de som skämmer ut sig själv och vet du vad, de kommer att skämmas hela livet.

DEt känns som alla säger likadant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KaulitzLovin:
Hej, jag är en scene((jo det är ett still motsatsen till emo) Nej jag är inte emo! Jag har regnbågsfärgade hår......

Och sen gillar jag och klä mej lite ovanligt. Men vissa människor nämligen inte gillar det! Jag går i skolan (14 år) Finns så klart tjejer som kommer till mej och säger "Men fyfan va du ser utt"... "Mongo" ..."Har du hält färgburk över dej eller?" 

Alltså jag får så mycket ont i magen för det... Skulle vilja färga håret normalt igen men MEN.....Jag gillar färgen..

diggar personer med egen stil, kör på bara och skit i vad andra tycker. vem är det som bestämmer över ditt liv i slutändan? du eller några idioter?  


   
SvaraCitera

Jag blev mobbad i skolan när jag var scene alla speciellt för jag döljde mina ögon så mobba dom mig för massa saker pga det att jag döljer mitt ansikte för jag är ful,äcklig och ser tjejig ut och masser sånt så jag rakade av mig skiten tillslut 🙁


   
SvaraCitera