Aviseringar
Rensa alla

Är det normalt?


Ämnesstartare

För det första vet jag inte om detta är det rätta stället att fråga min fråga, är ny här men om det inte är så flyttade tråden eller nåt.

Jag är 16 år gammal( 17 om ett par dagar) och jag har aldrig haft någon tjej. Jag har inte ens haft någon tjej kompis. så jag undrar om det är normalt eller är det jag som bara är onormal.
Jag skulle också vilja ha några tips hur man åtminstonde kommer närmare tjejer. Snälla hjälp!

-Annndyy-


   
Citera

Annndyy:

så jag undrar om det är normalt eller är det jag som bara är onormal.

Jag är 20 och har aldrig haft en flickvän ;> Och känner 2-3 till som inte heller har haft det.


   
SvaraCitera

Annndyy:

Jag skulle också vilja ha några tips hur man åtminstonde kommer närmare tjejer.

prata med dom [smile] har du inga tjejer i din klass t.ex?


   
SvaraCitera

Tickstart:

Misslyckade ;c

Försöker man inte så varken misslyckas eller lyckas man [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

prata med dom [smile] har du inga tjejer i din klass t.ex?

kan vara en bra början

Tickstart:

Misslyckade ;c

ser inte mig själv som misslyckad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är väl inte onormalt eftersom att jag ofta ser här på UM 15-20-åringar som inte haft någon tjej eller kille. Dock så måste man ju försöka för att lyckas? så börja med att prata med kompisar i klassen? 🙂


   
SvaraCitera

Annndyy:

Jag är 16 år gammal( 17 om ett par dagar) och jag har aldrig haft någon tjej. Jag har inte ens haft någon tjej kompis.

Samma är... Men jag lyckas också få alla emot mig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annndyy:

så jag undrar om det är normalt eller är det jag som bara är onormal.

det är 1/3 av alla killar som går ur gymnasiet som aldrig har haft en tjej eller haft sex. det tror man inte när man lyssnar på kompisar o sådär.

Förstår ju att du vill ha tjejkompisar o sådär. Men att skaffa en tjej behöver du inte stressa upp dej inför. Bara för att man inte har det i skolan eller gymnasiet betyder inte det att man inte kommer ha det resten av livet. När väl skolan är slut bryts alla mönster o sådär eller hur jag ska säga. 2 år sen jag slutade skolan, o de nya killar/polare jag träffar jag kan omljligt säga om de var coola eller töntiga eller om de hade tjejer tidigt. Sluta noja dej. [y]

Men prata med de i klassen eller gå med i nån förening eller lär känna folk på internet. Tjejer är inte så svåra o prata med som killar verkar tro. De är ju helt vanliga, likadana som de här på um.


   
SvaraCitera

Annndyy:

Jag skulle också vilja ha några tips hur man åtminstonde kommer närmare tjejer.

Träng dej i matkön.
Gillra fälla som något halkigt hon halkar på i korridoren, smartast utanför tjejtoan så man vet att man fäller en tjej. Sen får du hjälpa henne upp. Du kan ha Bamse lr Helo Kitty plåster i fickan, hon kommer bli jätteglad och aldrig misstänka något, tjejer är hemskt korkade, har många års erfarenhet.


   
SvaraCitera

Annndyy:

ser inte mig själv som misslyckad

Skojade eller? ;c
Bry dej inte om det, blir bättre då.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera