Aviseringar
Rensa alla

är det normalt?


Ämnesstartare

är det normalt att man är 14 år och inte haft en pojkvän? inte ens på G med någon?
ni som är/har varit tillsammans med någon, vart träffas man? är det slumpen som det ungefär alltid är i filmer, eller?

jag är i skolan på dagarna, går hem direkt efter osv. några tips på vad man annars skulle kunna göra (förutom vara med vänner efter skolan) för att träffa nya kompisar eller nån pojkvän?


   
Citera

Nej? När jag var 14 år och tjej hade jag kuk i alla hål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Nej? När jag var 14 år och tjej hade jag kuk i alla hål.

tack för hjälpen hörru


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

tack för hjälpen hörru

Varsågod [love]

Som svar på din fråga:

Ja, bara för att man är 14 och tjej betyder det inte att man per automatik får fett med hookups.


   
SvaraCitera

Mja, sitter i samma sits lite.. Fast är 20 i år. [blush]

Fast är ju inte tjej.. Tjejer skall tydligen få tag på ligg lättare! Killarna kommer ju till er! [crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

Mja, sitter i samma sits lite.. Fast är 20 i år. [blush]

Utan pojkvän? ÄR DU BÖG ELLER?

Not that theres anything wrong with that...


   
SvaraCitera

Man ska inte tvinga fram det, vet att man inte ska, man ska låta det växa fram. Ett tips kan vara att försöka lära känna nya människor genom att börja prata med dom. Om man inte är jätteblyg som jag så går det nog bra. Försökte börja prata med folk genom att säga hej till dom i korridorerna på skolan till en början.


   
SvaraCitera

Semi:

Utan pojkvän? ÄR DU BÖG ELLER?

S3ON:

Ändrad: I dag 22:32 av S3ON


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mja, sitter i samma sits lite.. Fast är 20 i år.

haha, välkommen till klubben!

S3ON:

Fast är ju inte tjej.. Tjejer skall tydligen få tag på ligg lättare! Killarna kommer ju till er!

not in my age

Semi:

Ja, bara för att man är 14 och tjej betyder det inte att man per automatik får fett med hookups.

har jag inte sagt..?


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

haha, välkommen till klubben!

Det är du som är ny i detta, jag har vart singel längre.. [crazy]

ellenkarolina:

not in my age

Kanske inte.. Men om några år när du börjar gå på puben iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ett tips kan vara att försöka lära känna nya människor genom att börja prata med dom. Om man inte är jätteblyg som jag så går det nog bra. Försökte börja prata med folk genom att säga hej till dom i korridorerna på skolan till en början.

Jo, bara att jag är blyg då... annars smart!
skadar väl inte med ett hej.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är du som är ny i detta, jag har vart singel längre..

jaja..

S3ON:

Kanske inte.. Men om några år när du börjar gå på puben iaf!

då är det väl du som borde gå fram då? så.... kanske du inte är singel länge till? [y]


   
SvaraCitera

Känner att detta kommer leda till något. Något djupt omoraliskt och hädiskt.


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Jo, bara att jag är blyg då... annars smart!
skadar väl inte med ett hej.. [cute]

Nä, jag menar det! [cute]

En annan bra sak att tänka på är att man är perfekt som man är, oavsett vad någon annan kan få för sig.


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

då är det väl du som borde gå fram då?

Naa, jag är ingen sådan som tar första steget längre, har alldeles för mkt dåliga erfarenheter av det.. Om det så ska ta 10 år till så får det göra dt.. Fast kommer kännas weird då när min partner säkert har haft sex med en massa och inte jag.. Hmm.. Kanske avstår hela livet då! What ever liksom! [cool]


   
SvaraCitera