Aviseringar
Rensa alla

är det normalt?


Ämnesstartare

Semi:

Känner att detta kommer leda till något. Något djupt omoraliskt och hädiskt.

...va?

Ensamvargen:

En annan bra sak att tänka på är att man är perfekt som man är, oavsett vad någon annan kan få för sig.

[smile]

S3ON:

Naa, väntar nog hellre på den rätte.. Om det så ska ta 10 år till så får det göra dt.. Fast kommer kännas weird då när min partner säkert har haft sex med en massa och inte jag.. Hmm.. Kanske avstår hela livet då! What ever liksom!

Haha, bara man är glad så.. [cute]


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

är det normalt att man är 14 år och inte haft en pojkvän?

Ja, många i din ålder har inte ens pojkvänner längre. Dom är mer "kk"

Ge dig inte in i ett förhållande "bara för att ha ett förhållande" då kommer det ändå spricka efter ett tag och du lär vara ledsen en tid efter det därför är det bara onödigt. Du kan även väldigt lätt bli utnyttjad så spendera din tid med dina nära och kära och lägg ner tid på plugget istället för att strula runt och sen i slutändan slarvat bort dina tonår på onödiga killar som inte kommer betyda något för dig i slutändan. Det ska komma naturligt så oroa dig inte.


   
SvaraCitera

carola är normal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

Ja, många i din ålder har inte ens pojkvänner längre. Dom är mer "kk"

jo, vet..

cassaaandra00:

Ge dig inte in i ett förhållande "bara för att ha ett förhållande" då kommer det ändå spricka efter ett tag och du lär vara ledsen en tid efter det därför är det bara onödigt.

jo, det förstår jag, är inte riktigt det jag menar.. men känns ensamt på något sätt eftersom på ett ungefär alla mina kompisar har eller haft pojkvän många gånger och inte jag en enda gång.

cassaaandra00:

Det ska komma naturligt så oroa dig inte.

jo, det man hoppas på , tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie_faggot_loser:

carola är normal

...och hur kommer du in på henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellenkarolina:

jo, det förstår jag, är inte riktigt det jag menar.. men känns ensamt på något sätt eftersom på ett ungefär alla mina kompisar har eller haft pojkvän många gånger och inte jag en enda gång.

har inte ens någon killkompis,men antar att jag passar kanske bäst med tjejkompisar


   
SvaraCitera

Ba gå å skaffa en då[zzz] Hur svårt ska det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Ba gå å skaffa en då Hur svårt ska det vara.

svårt? jasså, om det är lätt, vars ska man gå då?


   
SvaraCitera

vad spelar det för roll om det är normalt eller inte undrar jag dårååå


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

men känns ensamt på något sätt eftersom på ett ungefär alla mina kompisar har eller haft pojkvän många gånger och inte jag en enda gång.

Jag förstår och det är många som känner så vilket bevisar att du inte är ensam om att känna så och därför är du inte heller den enda som inte haft en pojkvän. Känner en del som strulat runt en massa när de var 13-16, då hade dom minst 3-4 pojkvänner om året & en jävla massa "på G" och nu då? Nu är dom äldre och dom flesta av dom är singlar och vet inte hur man ska bete sig, kan typ inte klara sig utan en killes närhet och därför blir dom bara utnyttjade hela tiden. Har vänner som helt enkelt struntat i allt det där "omg-blev-nyss-tonåring-nu-gäller-det-ifall-jag-inte-blir-av-med-oskulden-nu-och-st​rular-runt-med-en-massa-killar-såkommer-jag-dö-ensam-och-oskuld" som idag har jätte fina killar som dom varit tillsammans med i minst ett år och allt är perfekt. Sådana förhållande ska man ha, inte sådana då man "älskar" varandra innan man ens blivit tillsammans.


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

svårt? jasså, om det är lätt, vars ska man gå då?

Du går ju i skolan[tard] Finns ju massa att välja bland.

enhimmelskdrog:

vad spelar det för roll om det är normalt eller inte undrar jag dårååå

Asså.. Man villju itte va onormal fattaru?[no-no]


   
SvaraCitera

Panda:

Asså.. Man villju itte va onormal fattaru?[no-no]

är ju fett normalt att vara onormal [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

Har vänner som helt enkelt struntat i allt det där "omg-blev-nyss-tonåring-nu-gäller-det-ifall-jag-inte-blir-av-med-oskulden-nu-och-st​​rular-runt-med-en-massa-killar-såkommer-jag-dö-ensam-och-oskuld" som idag har jätte fina killar som dom varit tillsammans med i minst ett år och allt är perfekt.

jo, det är väl så jag tänker

.... vet inte riktigt hur man svarar på det

enhimmelskdrog:

vad spelar det för roll om det är normalt eller inte undrar jag dårååå

nej men inte normalt, utan mer om det var någon/några mer


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

nej men inte normalt, utan mer om det var någon/några mer

hade inte haft någon på g eller nånting när jag var 14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är ju fett normalt att vara onormal

[wink]


   
SvaraCitera