Aviseringar
Rensa alla

Är det normalt att KILLAR beter sig såhär?


Finns ju dock möjlighet att du åker på storstryk om snubben är biff och du är någon liten mjukis men sånt är livet...


   
SvaraCitera

det är inte ok att ta på någon utan dess samtycke. Det är väl allt man behöver veta om man har en tafsande kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

det är inte ok att ta på någon utan dess samtycke. Det är väl allt man behöver veta om man har en tafsande kompis.

Mötte min klasskompis idag på stan och han försökte ta tag i min hand. Men jag slet direkt bort den, förhoppningsvis kanske han snart fattar att jag inte är intresserad liksom. 🙂 [bigsmile]


   
SvaraCitera

Frågan jag ställer mig är vad denna tråd gör i homo & bi forumet? Men för att svara på din fråga ur mitt eget perspektiv så är det INTE helt normalt att killar beter sig såhär framåt. Du kanske skall förtydliga din ståndpunkt ännu tydligare.


   
SvaraCitera

Varför ska det hela tiden vara "han gillar dig" såfort en snubbe gör någonting som inte är helt okej mot en kvinna? Varför? Det gör mig arg.

Om han gillar dig hade han garanterat haft ett bättre sätt att uttrycka det på, nu ville han bara uttnytja dig för att du råkade vara en brud som han kunde ta på så att han hade något att runka åt den natten. Säg upp vänskapen med honom tills han kryper på sina knän för din förlåtelse.

En snubbe som gillar dig skulle inte våga göra så. Garanterat. Han hade varit för nervös för dig. Det var således inte en komplimang och du har all rätt att vara äcklad.


   
SvaraCitera

Idioter är vad de är. Som Webbitch skrev så tar han bara på dig för att du är tjej, om han gillade dig skulle han inte göra så.


   
SvaraCitera

Naturligtvis är det inte en vanlig företeelse att antasta någon tjej utan hennes egen vilja. Jag skulle uppmana dig till att överväga att göra en polis anmälan.


   
SvaraCitera
Bakric

Har bara träffat en kille jag ens möjligen skulle kunna tänka mig göra det, men jag vet att han gör liknande saker hela tiden.
Han var min bästa polare ett tag men han sitter på ungdomsvård för sexuella trakasserier nu. Har glidit ifrån han eftersom jag inte träffat han på snart ett år, men det är egentligen ingen större förlust nu när jag tänker efter.


   
SvaraCitera

Anmäl honom. Det där är sexuella övergrepp och sånt ska du inte låta honom komma undan med.


   
SvaraCitera

Kille? Du menar hund.


   
SvaraCitera

Hahahahaha trodde hela tiden att det handlade om två killar [shake] Men ne det känns lite som att killen är överkåt och tror att man gör som i porrfilmer... Men säg åt honom? Fråga varför han gjorde sådär? Känns som att han tycker väl om dig, men vet inte riktigt hur han ska visa det [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

En snubbe som gillar dig skulle inte våga göra så. Garanterat. Han hade varit för nervös för dig. Det var således inte en komplimang och du har all rätt att vara äcklad.


   
SvaraCitera

enflikka:

Webbitch: En snubbe som gillar dig skulle inte våga göra så. Garanterat. Han hade varit för nervös för dig. Det var således inte en komplimang och du har all rätt att vara äcklad.

Drar tillbaka mitt svar.. Jag själv skulle aldrig göra som killen gjorde, skulle va för nervös..


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I den åldern börjar killar bli sexuellt intreserade, det är som en ny spännande värld. Försök att förklara för honom att du inte gillar vad han gör och att han ska sluta.


   
SvaraCitera