Forumet - Är det ok?

Är det ok?

892 1 32

Spana också in:

sagt det. redan innan vi ens träffades, efter ett halvår kom ja på han på 50 olika sidor där både han och andra låg uppfläkta i cam. efter de lova han att sluta, men kommit på han till o från i snart tre år..

tror ej han visar sig själv längre, men jag tror han är inne på tex, cam4 m.m fortfarande.. vilket jag inte vet till 100% men nåt har han nog i görningen.

Men han skulle aldrig va otrogen fysiskt! det är jag 100 på.
isola:

detta har väl inget med feminism att göra? hade ju varit lika illa om det gällt en kvinna. eller syftar du på hur han objektifierar kvinnorna på sajterna?

Tänkte mig mer schablonbild av någon som slängde ur sig meningar i stil med "Män är djur" osv, vetifan alltså, kanske stämmer. Det är åt helvete.
nu är jag 100% på att han inte visar upp sig själv längre.. Men är inne på andra sidor som fof är med live att göra.. även sexdejt.nu råka jag hitta och det kändes väl sådär.. om han nu är aktiv där.. och x antal olika "vanliga" porrsidor, och ok , det är väl lugnt, så länge han inte nekar till det när han vet att jag sätt det! men han nekade och kom med bortförklaringar. Alltså är det ljugandet jag blir pist off på. och ja han måste ha nåt sexmissbruk.

hur dum tror han att jag är?
eller hur dum är han som tror jag går på det?

Ska han ha en spark i ändan och se mig vända ryggen till?

hur hade ni gjort om han vägra prata om det, och nekar/bortförklarar det fast han vet att jag vet..

och inte respekterar min känslor efter en del förflutet jag har och vet att det är drf jag inte accepterar detta.. eller har svårt för det och gräver ner mig i det han gör..