Aviseringar
Rensa alla

Är det ok?


asilis
Ämnesstartare

är de ok att ens pojkvän är inne på dejtingsidor och kollar på livesex och skriver till dessa tjejer vad han vill dom ska göra?

ex: cam4 , benaugthy, m.m


   
Citera

nej...


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

inte ens om han inte visar sig.. ? och inte är ute efter att träffa dom m.m


   
SvaraCitera

nej...


   
SvaraCitera

Alltså, är det din pojkvän som gör detta? Då är det ju upp till dig att avgöra om det är ok eller inte.


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

hur hade du gjort för att få han att sluta med det, samt sluta ljuga? kom på han för 2 år sen men då visa han även sig själv. Nu är hans mobil tabu men han är fof reggad på ett x antal sidor, vet ej om han gör nåt nu , men min magkänsla säger det..


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

jag tkr inte det är ok men vill veta vad andra tkr eller om det bara är jag som överreagerar.


   
SvaraCitera

har ni inte kommit överens om annat så..
tycker du att det är fel så är det ju bara att säga det.
Kommunikation är ganska bra grejer.


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

sagt det. redan innan vi ens träffades, efter ett halvår kom ja på han på 50 olika sidor där både han och andra låg uppfläkta i cam. efter de lova han att sluta, men kommit på han till o från i snart tre år..

tror ej han visar sig själv längre, men jag tror han är inne på tex, cam4 m.m fortfarande.. vilket jag inte vet till 100% men nåt har han nog i görningen.

Men han skulle aldrig va otrogen fysiskt! det är jag 100 på.


   
SvaraCitera

jag hade noginte varit helt bekväm med detta, men... prata med honom, nimåste ju kunna vara ärliga och kommunicera om ni ska vara tillsammans... skulle frågat typ vrf han vill göra det och sådära.


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

försökt prata med han i tre år och han vägrar, så fort de blir lite jobbigt så flyr han och säger att han inte kan prata om sig sj... de enda han sagt är att han har/haft problem med det..


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

och skulle jag fråga han skulle han neka , han blåneka till bevis dom första gångerna så vet han att jag inte är 100% på nåt så ljuger han , thats it, han är inte ärlig.

fick även reda på att han sov hos sitt ex när jag råka va utomlands, men han säger att han sov på soffan, I have no ide.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Tror nog ingen i ett monogamt förhållande tycker att du överreagerar. Dumpa den.


   
SvaraCitera

Ibland funderar jag på att bli en sådan där feministisk bitterfittafigur


   
SvaraCitera